اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

در فینال مسابقات جام شهدای سازمان صدا و سیما رخ داد

پیام رئیس‌سازمان صدا و سیما در خصوص درگذشت مهدی نفر و تقدیر از خانواده آن مرحوم

رئیس سازمان صدا و سیما در پیامی درگذشت مهدی نفر را به جامعه رسانه و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

پیام رئیس‌سازمان صدا و سیما در خصوص درگذشت مهدی نفر و تقدیر از خانواده آن مرحوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات جام شهدای سازمان صدا و سیما از تاریخ 15 مرداد با حضور 10 تیم آغاز شده بود که عصر امروز دیدار فینال این رقابت‌ها بین دو تیم صندوق بازنشستگی و امور کاله برگزار شد که در پایان تیم صندوق بازنشستگی توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. همچنین تیم فنی پخش به مقام سومی بسنده کرد و تیم شبکه تماشا به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.

پس از اینکه مرحوم مهدی نفر در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد به دستور ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و مسئولان این سازمان نام این مسابقات به نام زنده‌یاد مهدی نفر تغییر کرد. 

در پایان این مراسم تقدیر و سپاسی از سوی مسئولین سازمان از خانواده مرحوم نفر صورت گرفت و همچنین ضرغامی در پیامی این مصیبت را به جامعه رسانه و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

پیام رئیس سازمام صدا و سیما به شرح زیر است:

«خانواده محترم زنده‌یاد مهدی نفر

جامعه رسانه‌ای کشور همکاری صدیق و پرتلاش را از دست داد. زنده یاد مهدی نفر با تلاش شبانه‌روزی خود روایتگر صادق رویدادهایی بود که ورزشکاران و ورزش‌دوستان برای دیدن و شنیدن آنها به بهترین‌ها مراجعه می‌کنند و مهدی نفر یکی از بهترین‌ها بود.

رسانه‌ ملی تلاش ارزشمند وی را ارج می‌نهد و فراموش نمی‌کند.

برای آن عزیز سفر کرده که اینک در جوار حق آرمیده است علو درجات و برای شما اجر و شکیبایی آرزومند است.

سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما»

در این مراسم همچنین حسن تقدسی‌نژاد معاون ضرغامی، پورنثاری و زاکانی مدیرکل بودجه حضور داشتند.

تقدسی‌نژاد در صحبت‌هایی درگذشت مهدی نفر را تسلیت گفت و اظهار داشت: همه ما پس از درگذشت مهدی نفر عزاداریم. من او را سالیان سال است که می‌شناسم و با خانواده او آشنایی کامل دارم. مهدی نفر بی‌نظیر بود، با وجود زندگی سختی که داشت اما تلاش زیادی می‌کرد و این درگذشت همه را متاثر کرد.

وی ادامه داد:‌ امیدوارم خانواده‌ها و در ادامه زندگی خوبی داشته باشند. خدا بزرگ است، واقعا نمی‌توان این ضایعه را فراموش کرد. هیچکس به اندازه من مهدی نفر را نمی‌شناخت، امیدوارم خدا به خانواده او صبر دهد و او را کمک کند.

همچنین محمد سیانکی گزارشگر تلویزیون که همراه مهدی نفر در ماشین حضور داشت، در سخنانی گفت: من هم‌اکنون حسرت این را می‌خورم که چرا به مهدی نفر نزدیک‌تر نبودم. خاطراتم از نفر کم است. علیرضا خلیفه خاطرات زیادی از او دارد اما خاطرات من کم است. اما در چند جلسه پایانی تمرین‌مان با اکثر بازیکنان صمیمی شده بود و مرا حاج محمد صدا می‌کرد.

وی ادامه داد: مهدی نفر جان خود را در راه کارش از دست داد و به دنبال پیگیری خبر انتقال بازیکن خارجی سرخ‌پوشان بود. من برای خانواده مهدی نفر آرزوی صبر می‌کنم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول