اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نوری در گفت‌وگو با فارس:

به دنبال ۳ امتیاز بازی با نفت تهران هستیم/ بعد از برد در دربی به یاد «مهدی نفر» بودم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این روزهای خوب باشگاه پرسپولیس جای مرحوم مهدی نفر در کنار ما بیش از پیش احساس می‌شود و همه ما به یاد او هستیم.

به دنبال ۳ امتیاز بازی با نفت تهران هستیم/ بعد از برد در دربی به یاد «مهدی نفر» بودم

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت تهران گفت: خوشبختانه شرایط خوبی بعد از نتایجی که اخیرا گرفته‌ایم بر تیم حاکم است و آماده یک بازی خوب و گرفتن سه امتیاز از نفت تهران هستیم تا شرایطمان را در جدول رده بندی بهتر کنیم چرا که پرسپولیس پتانسیل این را دارد که در بالای جدول قرار بگیرد.

وی ادامه داد: البته موضوعی که باید به آن اشاره کنم خالی بودن جای مهدی نفر خبرنگار فقید و زحمت‌کش خبرگزاری فارس در این روزها در کنار پرسپولیسی‌هاست چراکه واقعا او زحمات زیادی در این چند سال برای تیم کشید و شاید این روزهای خوب پرسپولیس مدیون زحمات او باشد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: آخرین باری که پرسپولیس دربی را برده بود همان دربی معروف 3 بر 2 بود که مهدی نفر هم در کنار ما بود و وقتی هفته گذشته استقلال را باز هم شکست دادیم واقعا جای نفر در کنار ما خالی بود چون هیچ گاه خوشحالی که بعد از برد پرسپولیس مقابل استقلال را در سال 90 در چهره اش دیدم از یاد نمی‌برم و واقعا او رفیق همیشگی من بود که بعد از برد هم به یادش بودم و دیدم که جایش چقدر میان خبرنگاران خالی است.

نوری افزود: البته امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و همکاران او در خبرگزاری فارس خانواده مرحوم نفر را فراموش نکنند و آنها را از خودشان بدانند چراکه مادر، همسر و فرزند مهدی نفر این روزها جای خالی او را بیش از همیشه احساس می‌کنند و ای کاش مسئولان قول‌هایی که داده اند را فراموش نکنند چراکه نفر همیشه فرد زحمت‌کشی در جامعه رسانه بود و تلاش‌هایی که برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌داد را هیچ‌‌گاه از یاد نمی‌برم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول