اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

دستمزد جودوکاران در لیگ برتر پایین است

جمالی: اشتباهات داوری در مسابقات جودو زیاد است/ ثامن نیاز به جذب بازیکن دارد

ملی پوش تیم جودو ثامن الحجج گفت: متاسفانه اشتباهات داوری در مسابقات زیاد و جدایی ناپذیر شده است.

جمالی: اشتباهات داوری در مسابقات جودو زیاد است/ ثامن نیاز به جذب بازیکن دارد

محمد جمالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر جودو، اظهار داشت: امسال با تیم پاس ثامن الحجج قرارداد بسته اند که بازیکنانی همچون جواد محجوب و احسان بهرامیان را نیز دراختیار دارند اما از آنجا که در اوزان 73 و 81 کیلوگرم از کمبود بازیکن رنج می بریم فعلاً به مکان سوم جدول رده بندی قناعت کرده ایم امیدوارم مربیان تدبیری بیاندیشند و با جذب بازیکن این خلاء را پرکنند.

وی در ادامه با بیان این که اشتباهات داوری در نتیجه تیمشان بی تاثیر نبوده است، گفت: در مسابقات هفته اول و بازی که مقابل تیم پاس قوامین داشتیم احسان بهرامیان نماینده وزن 60- کیلوگرم مبارزه اش را برنده شد، اما اخطار حریف را پاک کرده اند و در نهایت نتیجه از سوی داوران مساوی اعلام شد. مجتبی نیک بین هم مبارزه اش مساوری بود اما در ثانیه های آخر بازنده اعلام شد و همین باعث شد 4 بر 3 نتیجه را واگذار کنیم. متأسفانه اشتباهات داوری در کشور ما زیاد و جدایی ناپذیر شده است.

جودوکار وزن منهای 90 کیلوگرم تیم ملی در مورد رقم‌های قرارداد نفرات حاضر در لیگ،عنوان کرد: در جودو نسبت به سایر رشته های ورزشی قرادادها پایین است و با توجه به این که جودو رشته سخت و پرزحمتی است و مبالغی که بازیکنان حاضر در لیگ دریافت می کنند قابل قبول نیست.

جمالی در پایان صحبت‌های خود به مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان قبل از مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: این مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان یکی از بهترین مراحل اردوی من بوده، مجید زارعیان سرمربی جدید تیم ملی بسیار عالی بوده و تمرینات پرفشاری داشته امیدوارم بتوانیم در مسابقات پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پبام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول