اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

سفیر ایران در کی‌یف در گفت‌وگو با فارس:

مربی اوکراینی هنوز به سفارت ایران مراجعه نکرده/ به محض مراجعه روادید برای او صادر می‌شود

سفیر ایران در کی‌یف با بیان اینکه مربی بوکس اوکراینی هنوز به سفارت ایران در کی‌یف مراجعه نکرده، گفت: به محض مراجعه این فرد، روادید سفر به ایران برای او صادر می‌شود.

مربی اوکراینی هنوز به سفارت ایران مراجعه نکرده/ به محض مراجعه روادید برای او صادر می‌شود

محمد بهشتی‌منفرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر عدم صدور روادید برای «ولادیمیر وینکو» مربی 47 ساله اوکراینی که قرار است سرمربی تیم ملی بوکس ایران شود، با بیان اینکه هیچ مشکلی برای صدور روادید برای این فرد وجود ندارد، گفت: نامه فدراسیون بوکس ایران به دست ما رسیده، ولی ایشان (مربی اوکراینی) هنوز به سفارت ایران مراجعه نکرده و در صورت مراجعه بلافاصله رواید صادر خواهد شد.

وی همچنین گفت که سفارت ایران در کی‌یف شخصا با فدراسیون بوکس اوکراین تماس گرفته و خواسته تا این فرد را برای مراجعه به سفارت ایران راهنمایی کنند.

سفیر ایران در عین حال گفت: همه مراجعات کنسولی به بخش کنسولی سفارت ایران در کی‌یف روزانه انجام می‌شود و به هیچ وجه به روز بعد موکول نمی‌شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول