اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مسئولان پرسپولیس فقط به بردن هانی به کنار زمین اکتفا نکنند

عمران‌زاده: چند وقت دیگر فرزند نوروزی هم مثل فرزند مهدی نفر فراموش می‌شود

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس به وعده‌هایی که درباره هادی نوروزی داده‌اند عمل کنند چرا که تا چند وقت دیگر فرزند نوروزی هم مثل فرزند مهدی نفر فراموش خواهد شد.

عمران‌زاده: چند وقت دیگر فرزند نوروزی هم مثل فرزند مهدی نفر فراموش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، حنیف عمران‌زاده مدافع تیم فوتبال استقلال که با دوربین برنامه 90 صحبت می‌کرد در خصوص تشویق مرحوم هادی نوروزی توسط هواداران استقلال در دقیقه 24 گفت: متاسفانه ما بازیکنان برنامه‌ای از قبل برای این مسئله در نظر نگرفته‌ایم اما دست تماشاگران درد نکند یک دقیقه او را تشویق کردند.

وی ادامه داد: من یک بازی از فرزند هادی نوروزی دیدم و به نظرم او یک فوتبالیست خوب است و چه بهتر که مسئولان باشگاه پرسپولیس به وعده‌هایی که در خصوص این بازیکنان داده‌اند جامه عمل بپوشانند آنها پول هادی نوروزی را به خانواده‌اش بدهند و بیشتر از این مسئله ادامه پیدا نکند.

مدافع تیم استقلال اظهار داشت: الان سه هفته از فوت هادی نوروزی گذشته و مسئولان باشگاه پرسپولیس باید هر چه زودتر مطالبات هادی را به خانواده‌اش بد هند. نباید فقط به اینکه فرزند هادی نوروزی را در کنار تیم و روی نیمکت می‌برند اکتفا کنند.

عمران‌زاده‌ در پایان تصریح کرد: الان همه فرزند مهدی نفر را فراموش کردند و شاید تا چند وقت دیگر هم فرزند هادی نوروزی هم مثل فرزند مهدی نفر فراموش شود. به نظرم مسئولان باشگاه پرسپولیس هر چه زودتر به وظیفه‌شان در قبال این بازیکن عمل کنند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول