اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سرمایه‌سوزی به سبک فرگوسن

بی‌مهری شیاطین به گیگز

باشگاه منچستریونایتد به عنوان یکی از ثروتمندترین و پرافتخارترین باشگاه‌های جهان این روزها با بی توجهی به سرمایه‌های انسانی خود از هوادارانش فاصله گرفته است.

بی‌مهری شیاطین به گیگز

به گزارش خبرگزاری فارس، خیلی از خبرنگاران بریتانیایی این روزها با محوریت انتقال گواردیولا به منچستریونایتد مقاله و گزارش می‌نویسند اما آیا تنها راه باقیمانده برای آنکه اردوگاه شیاطین به روزهای اوج خود باز گردد، عقد قرارداد با پپ گواردیولا است؟

به نظر می‌رسد شخص گواردیولا نیز در صورت ترک آلمان علاقه زیادی برای پیوستن به منچستریونایتد داشته باشد هر چند شرط مهم او که بارها بدون هیچ ملاحظه‌ای اعلام کرده، فعالیت مستقل و بدون وابستگی به سر آلکس فرگوسن است. ماجرای آنچلوتی هم بر سر زبان‌ها افتاده و حتی برخی از لیپی سخن به میان آورده‌اند.

در چنین شرایطی سوالی که به ذهن می‌رسد این است که آیا این باشگاه بزرگ و ثروتمند هیچ سرمایه انسانی در اختیار ندارد که دست به دامان بزرگان عرصه مربیگری در اسپانیا یا ایتالیا نشود؟

بی‌مهری شیاطین به رایان گیگز تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد؟

قرارداد فان‌خال البته به قوت خود باقی است و شاید پافشاری منچستریونایتد در حمایت از لوئیس کبیر، تاثیر جدی در هدایت وی به سمت منچسترسیتی داشته باشد. در هر حال گزینه رایان گیگز به عنوان یک راه حل بومی روی میز مدیرعامل یا مالک آمریکایی این باشگاه است و نمی‌شود آن را نادیده گرفت.

اکنون که یورگن کلوپ به عنوان نجات دهنده سرخ‌های آنفیلد وارد میدان شده و البته خوب هم نتیجه می‌گیرد، دلهره قابل پیش‌بینی و منطقی در دل هواداران منچستریونایتد افتاده و مالک این باشگاه نیز برای یافتن یک جانشین مناسب برای فان‌خال تحت فشار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول