اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

زمان برگزاری مجمع را نگفته‌اند، اما احتمالا بعد از المپیک است

مردانی: بهتر است که کاراته با رئیس راهی مجمع جهانی شود/ انتخابات با همان نفرات قبلی برگزار می‌شود

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: قطعا اگر کاراته با رئیس در مجمع انتخابات فدراسیون جهانی حضور داشته باشد به سود کاراته ایران است.

مردانی: بهتر است که کاراته با رئیس راهی مجمع جهانی شود/ انتخابات با همان نفرات قبلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بودند که مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کاراته قرار است روز 11 مردادماه برگزار شود که یک روز قبل از برگزاری این انتخابات، به دلیل به وجود آمدن شائبه در تائید صلاحیت تعدادی از کاندیداهای ثبت نام شده در فدراسیون کاراته و ضرورت تکمیل مراحل بازرسی و دریافت تایید کتبی صلاحیت از سوی نهادهای ذیربط، مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته به تعویق افتاد.

محمدعلی مردانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دلیل به تعویق افتادن مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کاراته، گفت: یک روز قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته مسئولان وزارت ورزش و جوانان اطلاعیه‌ای را به ما ابلاغ کردند که در آن اطلاعیه عنوان شده بود به دلیل شائبه‌ای که در تائید صلاحیت برخی از کاندیداها به وجود آمده، زمان برگزاری مجمع به تعویق افتاده و ما هم به همین دلیل به تمام روسای هیات ها اعلام کردیم که مجمع به تعویق افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری مجمع اعلام شده یا خیر، گفت: هنوز زمان برگزاری مجمع را به ما اعلام نکرده‌اند، اما به احتمال زیاد بعد از المپیک مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کاراته برگزار خواهد شد؛ چون مسئولان ورزش فعلا درگیر برگزاری بازی‌های المپیک هستند قطعا برگزاری به پایان بازی‌های المپیک موکول شده است. هنوز خبری به ما اعلام نشده است.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته پس از پایان بازی‌های المپیک هستید یا خیر، گفت: قطعا اگر کاراته با رئیس راهی مسابقات جهانی شود و در مجمع انتخابات فدراسیون جهانی یک رئیس حضور داشته باشد به سود کاراته ایران است. حالا باید منتظر باشیم و سیاست مسئولان وزارت ورزش را ببینیم که ‌آنها چه تصمیمی خواهند گرفت. قطعا اگر کاراته به ثبات برسد بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نام برای کاندید‌ها دوباره انجام خواهد شد و یا اینکه انتخابات با همان نفراتی که اسامی آنها اعلام شده برگزار خواهد شد، گفت: در مورد این موضوع مسئولان وزارت ورزش و جوانان چیزی به ما نگفته‌اند، اما به احتمال زیاد انتخابات با همان نفراتی که ثبت نام کرده‌اند، برگزار خواهد شد. در اطلاعیه‌ای که وزارت ورزش به ما ابلاغ کرده، در مورد این موضوعی بحثی را مطرح نکرده بودند و آنها فقط اعلام کرده بودند که شائبه‌هایی در تائید صلاحیت برخی از کاندیداها به وجود آمده که پس از رفع این شائبه‌ها انتخابات در یک زمان دیگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول