اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آقای ورمزیار!مردم را نخندان،مثل اینکه یادت رفته با شما به هیات فوتبال رفتم؟

اکبرپور: فایل صوتی آقای لیدر را دارم که مربی جا‌به‌جا می‌کند!/در مورد همه چیز حرف می‌زنند به جز آن 3 بازیکن

مربی مستعفی تیم فوتبال جوانان استقلال گفت: تعجب من این است که دوستان در این دو روز به جای آنکه در مورد نقل و انتقالات و نحوه قرارداد بستن‌ها و آن سه بازیکنی که در لیست من رد کردند حرف بزنند در مورد چیزهای دیگر صحبت می‌کنند.

اکبرپور: فایل صوتی آقای لیدر را دارم که مربی جا‌به‌جا می‌کند!/در مورد همه چیز حرف می‌زنند به جز آن 3 بازیکن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیاوش اکبرپور دو روز پیش در گفت‌وگو با فارس صحبت‌هایی را در مورد آکادمی باشگاه استقلال انجام داد که این صحبت‌ها با واکنش محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال توأم شد. پس از این اتفاق صادق ورمزیار امروز در گفت‌وگویی در خصوص مسائل مختلف به اکبرپور انتقاد کرد و مدعی شد وی فساد در آکادمی را آنجایی قبول دارد که اکبرپور را به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب و با او کار کرد. البته ورمزیار مدعی شده که سیاوش اکبرپور در زمان حسن روشن به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

سرمربی مستعفی تیم جوانان استقلال بعد از این اظهارات با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تماس گرفت و صحبت‌های زیر را انجام داد.

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: منتظر شدم تا دوستان صحبت کنند و سپس پاسخ‌شان را بدهم. به همین دلیل در کمال آرامش همه چیز را جمع‌بندی کردم. امروز صحبت‌های صادق ورمزیار را را خواندم و متوجه شدم او گفته که من در زمان حسن روشن به عنوان سرمربی قرارداد بستم. محض اطلاع این دوست‌مان باید بگویم که من به همراه صادق ورمزیار به هیأت فوتبال رفتم و در حضور او قراردادم را با استقلال ثبت کردم. امیدوارم این دوست‌مان حرفی بزند که مردم نخندند. چرا اذهان عمومی را فریب می‌دهید؟

وی تأکید کرد: او در صحبت‌هایش ادعا کرده که من بازیکن صغر سنی آورده‌ام. درست می‌گوید بازیکنم صغر سنی از آب درآمد ولی این هم از اشتباه شماست. وظیفه سرمربی قرارداد بستن نیست. وظیفه سرمربی این است که از بازیکن تست بگیرد و او را به آکادمی معرفی کند پس باز هم شما کوتاهی کردید.

اکبرپور تأکید کرد: وقتی حرف‌‌های صادق ورمزیار را خواندم سرم سوت کشید. طاها شریعتی بازیکنی است که من خواستم قرارداد او را فسخ و به تیم جوانان منتقل شود ولی دوستان این کار را انجام ندادند. چرا با شعور مردم بازی می‌کنید؟

سرمربی جوانان استقلال افزود: شنیده‌ام دوستان گفته‌اند من پول گرفته‌ام. جواب آقایان را می‌دهم چون حقم است. من در هشت سالی که در استقلال بودم 850 میلیون تومان پول گرفتم. فریاد می‌زنم که مردم بشنوند. یک میلیارد هم طلبکار هستم و یک بار هم برایش به باشگاه استقلال نرفتم. این را هم دوستان بدانند خوب است.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد:‌ دوستان گفتند صمدایی بازیکن خوبی است و خدا را شکر که تأیید کردند. صمدایی بازیکن ملی و فلان است. اگر صمدایی بازیکن ملی است پس چرا فقط یک نیمه بازی‌اش دادید و از آن تاریخی که برایتان به میدان رفت دیگر به نیمکت پیچ شد؟ اگر خوب است چرا بازی‌اش ندادید؟ مگر نمی‌گویید او بازیکن ملی است که اتفاقا من می‌گویم بازیکن ملی باید همین الان ملی‌پوش باشد نه 6 سال پیش و در تیم زیر 15 سال.

وی در ادامه تأکید کرد: من فوتبالیست نمی‌شناسم و کارشناسان می‌شناسند. قبول. مگر غیر از این است که من هم فوتبال بازی کردم و کارشناسان هم فوتبال بازی کردند. یعنی من نمی‌دانم بازیکنی که درون زمین می‌دود فوتبالیست است یا نه؟ چرا به شعور مردم توهین می‌کنید؟ با این حرف‌ها کاری می‌کنید که افکار عمومی بخندند.

سرمربی جوانان استقلال در ادامه در خصوص اینکه ورمزیار گفته بود از روز اول با من موافقت نمی‌کرد، تأکید کرد: چرا به مردم راست نمی‌گویید؟ اتفاقا شما از روز اول با من موافق بودید. ورمزیار به من گفت من تو را سرمربی استقلال کردم که همه چیز این تیم را برگردانی.

وی در ادامه گفت‌وگویش با فارس تأکید کرد:‌ خوشبختانه دیروز آقای بزرگی پاسخ من را داد و من از این موضوع خوشحال هستم. او اعتراف کرد که لیدر حاضر در جلسه کمیته انضباطی پدر بازیکن تیم جوانان بود. خدا را شکر. حالا دوباره ادعا می‌کنم صدای ضبط شده لیدر را دارم که در حال جابه‌جایی مربی است. این صداها به زودی در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت تا بفهمند که چه اتفاقاتی در آکادمی رخ داده است.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که بعد از اظهاراتش کسی با او تماس نگرفت، گفت: یکی دو بار با جهانیان صحبت کردم و در مورد اتفاقاتی که رخ داده به او توضیح دادم. اتفاقا خوب شد که دوستان جواب من را دادند و من هم می‌توانم از خودم دفاع کنم. جهانیان به من گفت که با این فسادها برخورد می‌کند و من هم حرف‌هایم را به او زدم.

وی در ادامه در خصوص اظهارات حسن روشن نیز، گفت:‌ جا دارد از او تشکر کنم چون متوجه صحبت‌های او شدم. حسن روشن پیشکسوت واقعی استقلال است و قرار نیست به کسی که 45 دقیقه برای استقلال بازی کرده بگوییم پیشکسوت. همیشه هم به روشن گفته‌ام او واقعیت‌ها را می‌گوید که ممکن است برایش دردسر شود اما وقتی من به روشن اتفاقات آکادمی را گفتم همه را تأیید کرد و گفت در جریان همه چیز هست.

اکبرپور در ادامه به فارس گفت: دوست دارم اگر چیزی از من دارند رو کنند و افشاگری کنند تا مردم همه چیز را بدانند. دوستان در این یکی دو روز حرف‌هایی زدند که نقض قانون است. من هنوز هم می‌گویم سه بازیکن تیم جوانان استقلال را نمی‌شناسم و آقایان یک کلمه دراین مورد صحبت نکرده‌اند. چرا توضیح نمی‌دهید که سه بازیکن از کجا آمده و چگونه بدون اجازه مربی‌اش در لیست جوانان رد شده است؟ خودشان یکسری نقض قانون کرده‌اند و با اظهارات‌شان مردم را خنداندند.

وی افزود: زمانی که من به آکادمی استقلال آمدم 25 روز به آغاز لیگ مانده بود. من و صادق ورمزیار با هم به هیأت فوتبال رفتیم و قرارداد امضا کردیم. حالا چگونه این آقا مدعی شده که قرارداد من در زمان مدیریت قبلی آکادمی بوده است بهتر است خودش توضیح بدهد و مردم هم قضاوت کنند.

اکبرپور تأکید کرد: هزار و 500 مصاحبه از آقای ورمزیار موجود است که علیه مربیان استقلال و پیشکسوتان موضع گرفته است. پس لطفا حرف از پیشکسوتی نزند که مردم قاضیان خوبی هستند. شنیدم امروز او مدعی شده که ستاره‌ها را آنها گرفتند و پولش را ما. اگر ستاره را شما گرفتید توقع دارید با همان ستاره‌ها مردم را فریب دهید؟ اگر شما ستاره گرفته‌اید من هم پرافتخارترین بازیکن استقلال در لیگ برتر هستم. حرفی دارید بسم‌الله. در لیگ برتر سه بار با استقلال جام گرفتم و فکر نمی‌کنم بازیکنی چنین رکوردی داشته باشد. من تا آنجا که جان داشتم برای استقلال دویدم و آنجا هم که من را نخواستند بی‌منت رفتم. پس لطفا سر کسی منت نگذارید. من بازیکنی نبودم که سه میلیارد پول بگیرم و قراردادهایم در باشگاه موجود است. به کسی این حرف‌ها را بزنید که قرارداد سه میلیاردی بسته است. مدیریت باشگاه استقلال موجود است و می‌توانید از افشارزاده و افتخاری سوال کنید آیا اکبرپور یک بار به خاطر طلب یک میلیاردی به باشگاه مراجعه کرده یا خیر؟ من از استقلال شکایت کنم؟ من مثل بعضی‌ها نیستم که برای 15-10 میلیون پشتک بزنم. دو روز پیش هم به شما گفتم پولی را که از استقلال درآوردم خرج بچه‌های تیم جوانان می‌کنم که دوستان نگذاشتند. من مثل خیلی‌ها دنبال منافعم نیستم و به خاطر جایگاهم زیرآب خیلی‌ها را نمی‌زنم.

وی افزود: حاضرم قرآن را وسط بگذاریم و مناظره کنیم. دیروز هم این حرف را به جهانیان زدم. به او گفتم قول دادی با فساد مبارزه کنید ولی این کار انجام نشد. من فایل‌های صوتی دارم که با شنیدنشان دست خیلی‌ها رو می‌شود.اولین نفری که از صادق ورمزیار حمایت کرد بزرگی بود و باز هم تأکید می‌کنم اگر روزی دست یکسری از دوستان رو شودامثال آقای بزرگی باید پاسخگو باشد چون همه آنهایی که به استقلال و زیرمجموعه‌اش ضربه می‌زنند به یک نوعی در حال خیانت هستند و همه در آن سهم دارند. با مدرک و سند و فایل حرف‌هایم را زدم و همانطور که گفتم صدای آن آقای لیدر که در فکر جابه‌جایی مربی است را به صورت ضبط شده در اختیار دارم. خوشبختانه پدر بازیکن لیدر باشگاه هم هست و این خودش گویای خیلی مسائل خواهد بود.

اکبرپور در انتهای صحبت‌های خود گفت: آقای ورمزیار بداند. منی که مدعی است با کارت تدارکات روی نیمکت نشسته‌ام این حرف را نفی نمی‌کنم و بله من با کارت تدارکات سرمربیگری کردم اما همان روزی که در هیأت فوتبال تعهد دادم کارت مربیگری بگیرم مجوز حضورم در مسابقات بود. همین حالا هم می‌توانید استعلام بگیرید که آیا اسم سیاوش اکبرپور در کلاس‌های مربیگری C‌ که 10 روز دیگر برگزار می‌شود هست یا خیر.بهتر است دوستان دلایل محکمه‌پسند دیگری برای برکناری من مطرح کنند و دوست دارم آنها قانونی از من شکایت کنند و من هم قانونی از آنها شکایت می‌کنم.

وی در پایان گفت:‌ آقای معاون حقوقی باشگاه علنا اسم آورده که فلانی که منتسب به اکبرپور است دلالی می‌کند. آقای حقوقدان من که اسمی از کسی نیاوردم ولی محض اطلاع شما باید بگویم آقایی که اسم بردید ایجنت است و در دادگاه باید پاسخ او را بدهید. چنین گافی از شما بعید بود. جهت اطلاع و برای روشن شدن شما و بالا رفتن اطلاعات‌تان باید بگویم ایجنت‌ها در دنیا با بازیکنان نونهال قرارداد می بندند تا روزی که آن بازیکن بزرگ شود نه با بازیکن جوانان. این حرف‌ها باعث خنده شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول