اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

از سبک بازی حریف گلایه ندارم از داور گله دارم

منصوریان: تلاش ما این بود که در نیمه اول سورپرایز نشویم/گرفتن تراکتورسازی در لیگ گام اول ما است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌دانستیم که تیم سیاه‌جامگان شرایط خوبی در جدول ندارد و آنها این مدل بازی را به نمایش می‌خواهند بگذارند، تلاش ما این بود که در نیمه اول سورپرایز نشویم.

منصوریان: تلاش ما این بود که در نیمه اول سورپرایز نشویم/گرفتن تراکتورسازی در لیگ گام اول ما است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چهارچوب هفته 23 لیگ برتر فوتبال =، دیدار 2 تیم استقلال و سیاه‌جامگان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال در پایان این دیدار اظهارداشت: می‌دانستیم که تیم سیاه‌جامگان شرایط خوبی در جدول ندارد و آنها این مدل بازی را به نمایش می‌خواهند بگذارند، تلاش ما این بود که در نیمه اول سورپرایز نشویم. 

وی در ادامه افزود: اما بر خلاف میل باطنی حریف یک گل به ثمر رساند. از عملکرد بازیکنان در نیمه دوم راضی هستم باید در این شرایط توان شما برای رسیدن به گل تساوی باشد و بعد از آن به گل برتری برسید. کاری به نحوه بازی سیاه‌جامگان ندارم، آنها باید با توجه به شرایط بازی‌شان دفاع می‌کردند.

وی ادامه داد: وقتی بازی مساوی بود با وجود دفاعی بازی کردن حریف موقعیت‌های گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم، اعتراضی به اینکه تیم میثاقیان فوق‌العاده دفاعی کار کرد نداریم، باید این دفاع را باز می‌کردیم، 2-3 موقعیت گل به دست آوردیم که از آنها استفاده نکردیم. طبیعی بود که وقتی بازیکنان حریف به زمین می‌افتند دیر بلند شوند، دلیلش هم جایگاه فعلی این تیم در جدول است. در نیمه اول کار سختی داشتیم و در نیمه دوم به بازی برگشتیم.

منصوریان تصریح کرد: هرچه به پایان لیگ می‌رسیم تیم‌ها یا برای سقوط نکردن می‌جنگند یا کسب سهمیه آسیایی، تیم‌ها 2 مسیر دارند یا جنگ برای ماندن یا جنگ برای سهمیه آسیا.

منصوریان در مورد اینکه سرپرست تراکتورسازی علیه او صحبت کرده و بیانیه‌ای علیه استقلال و منصوریان صادر شده، گفت: دیروز در نشست خبری حضور داشتید، 10  بار دیگر هم این حرف را می‌گویم که این ظلم به استقلال، پرسپولیس و سایر تیم‌ها است، همه امکاناتی که در لیگ است باید برای همه تیم‌ها باشد، پرسپولیس، استقلال، استقلال خوزستان و ذوب‌آهن باید به یک اندازه از امکانات استفاده کنند. از مهدی تاج خواستم پیش‌قدم شود و از مجلس بخواهد هر تیمی که به لیگ برتر می‌آید بتواند از سرباز قهرمان استفاده کند. آیا در ادبیات من توهینی به جایی یا فردی دیدید؟

وی در پاسخ به این سئوال که گویا به آذری‌ها توهین شده است، گفت: از این فضاها خارج شویم، باشگاه ما بیانیه داد و حرفش را زد. من زمان اینکه بخواهم به چپ و راستم را نگاه کنم را ندارم. حرف من برای حمایت از آذری‌ها این است، خودم و خانواده‌ام آذری‌زبان هستیم. برخی ادبیات را من استفاده می‌کنم که فکر می‌کنند آذری هستم، نباید کلاف‌های دیگر را به آذری‌ها بدوزیم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: حق ما و پرسپولیس است که اگر تیم‌های دیگر سرباز می‌گیرند، ما هم باید بگیریم. ایرادی ندارد، سهام ما را هم به نظامی‌ها بدهند. 2 درصد از سهام ما و پرسپولیس را به نظامی‌ها بدهند و ما هم از سرباز استفاده کنیم، باید از سرمایه جوانان در تیم استفاده کنیم. 

منصوریان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در این فاصله نیم‌فصل اول و دوم که چه اتفاقاتی افتاد ورود نمی‌کنم، پدر و مادر ما به ما یاد داده حرمت‌ها را نگه داریم، دست‌انداز جلوی پای ما کم نیست که بخواهیم در این شرایط به چپ و راستمان هم نگاه کنیم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌های خود گفت: فرصت خوبی برای کم کردن امتیاز با رقیب اول داشتیم که این امتیاز رخ نداد. هفته‌های آینده در پیش است، شرایط پرسپولیس را می‌سنجیم و کار خود را پیش می‌بریم. در مربی‌گری تلاش، تلاش و تلاش برای من مهم است و توکل ما به خدا است، من چیز دیگری بلد نیستم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: پروسه کاری ما عقب افتاده است، گرفتن تراکتورسازی در لیگ گام اول است.

سرمربی استقلال قبل از ترک نشست خبری برروی صندلی خود نشست و گفت: گلایه‌ای از داور دارم. من از سبک بازی حریف گله‌ای ندارم زیرا آنها براساس رتبه‌شان در جدول اینگونه بازی می‌کردند. از داور ناراضی‌ام و به از او می‌پرسم اخطار دقیقه ۹۰ چه سودی به حال تیم ما دارد. وقتی روند بازی به گونه‌ای است که از دقیقه ۴۵ به بعد وقت کشی می‌شود داور در همان ابتدا باید با این اتفاق برخورد کند. نه در دقیقه ۹۰ که نوشدارو پس از مرگ سهراب شود.

وی افزود:  روی فرشید اسماعیلی خطایی شد که ممکن بود او را ۶ ماه از دست بدهیم و ساق پایش بشکند. طبق آنچه تیم آنالیزمان به من گفته این بازی حداقل ۸-۹ دقیقه وقت اضافه داشته است. سه تعویض سیاه جامگان داشتند که هر کدام یک و نیم دقیقه وقت تلف کرد و ۶ بار هم بازیکنان روی زمین افتادند و برانکارد به میدان آمد. من در کل داوری را نقد نمی‌کنم و گلایه‌ام را مطرح کردم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول