اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورحیدری از استقلال طلبکار است و مطالبات او را به خانواده‌اش پرداخت می‌کنیم

عباسی ملکی: حضور دالیچ در استقلال دروغ ۱۳ بود/ هیچ پالس منفی از هیأت مدیره به تیم وارد نشده است

عضو هیأت مدیره استقلال گفت: حضور دالیچ در این تیم یک دروغ ۱۳ بود.

عباسی ملکی: حضور دالیچ در استقلال دروغ ۱۳ بود/ هیچ پالس منفی از هیأت مدیره به تیم وارد نشده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اکبر عباسی ملکی بعد از پایان نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه راهکار این باشگاه برای حل مسائل اقتصادی چیست، گفت: ما تصمیم داریم برای آینده درآمد پایداری داشته باشیم و به همین دلیل قرار شد از افراد متخصص در باشگاه استفاده کنیم و به دنبال درآمدزایی باشیم.

وی در خصوص وضعیت منصوریان نیز گفت: ما 2 بازی به علیرضا منصوریان و کادر فنی فرصت داده‌ایم و منتظر نتایج تیم در بازی‌ با گل‌گهر و پارس جم هستیم.

عباسی ملکی در پاسخ به این سؤال که اگر منصوریان برکنار شود باشگاه توانایی پرداخت پول به او و مربی جدید خارجی را دارد یا خیر، گفت: باشگاه استقلال بزرگتر از این حرف‌ها است و ما در هر صورت به این مشکلات توجهی نمی‌کنیم و مشکلی از بابت پرداخت نخواهیم داشت.

عضو هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا به فکر اخراج منصوریان هستید و مذاکره با دالیچ را تأیید می‌کنید یا خیر، گفت: ما به فکر اخراج منصوریان نیستیم و من فقط پاسخ سؤال قبل همکارتان را دادم. حضور دالیچ هم یک دروغ 13 بود.

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه آیا فرصت‌های 2 هفته‌ای پیاپی فشار منفی به تیم وارد نمی‌کند، گفت: هیچ پالس منفی از هیأت مدیره به تیم استقلال منتقل نشده و این اولین بار است که ما به کادر فنی فرصت داده‌ایم. در جلسه گذشته که منصوریان حضور داشت او برای اولین بار از ابتدای فصل به هیأت مدیره آمده تا گزارش دهد ما اصلاً‌ به او تذکر نداده بودیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جریمه‌ای برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته شده یا خیر، گفت: این موضوع در قرارداد بازیکنان گنجانده شده است.

عباسی ملکی در پاسخ به این سؤال که آیا کادر فنی استقلال تقویت می‌شود یا خیر، گفت: این موضوع را منصوریان باید تصمیم بگیرد. درست نیست که ما به کادر فنی نیرو تحمیل کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه همسر منصور پورحیدری گلایه‌هایی را بابت مطالباتش دارد، گفت:‌ او از باشگاه طلب دارد و ما هم مطالباتش را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول