اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی جوان است و با 2 بازی بیرون نشستن خراب نمی‌شود

ترابپور:وقتی در تمرینات و اردوها نیستم نمی‌توانم به شفر انتقاد کنم/مگر رحمتی اولین بار است در لیگ بازی می‌کند؟!

مربی سابق استقلال گفت:وقتی در تمرینات استقلال حضور ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده چرا باید به خاطر تعویض دروازه‌بان از شفر انتقاد کنم.

ترابپور:وقتی در تمرینات و اردوها نیستم نمی‌توانم به شفر انتقاد کنم/مگر رحمتی اولین بار است در لیگ بازی می‌کند؟!

حسین‌ ترابپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص آخرین تحلیلش از عملکرد تیم استقلال طی هفته‌های اخیر و با آغاز نیم فصل دوم اظهار داشت: استقلال در ابتدای نیم فصل شرایط خوبی داشت و در اواخر نیم فصل  اول رقبا را با گل‌های زیاد شکست می‌داد از روزی که شفر به استقلال آمد او سعی بر حفظ آرامش در تیم کرد که فکر می‌کنم تا حدود زیادی در این مساله موفق بود. 

وی افزود: استقلال در شرایطی در لیگ به سر می‌برد که این تیم باید برای رسیدن به مسابقات آسیایی حداکثر امتیازات را بگیرد اما باید بپذیریم یک سرمربی تفکرات خودش را در تیم پیاده کند و او حتما نقطه ضعفی دیده که خواستار حضور یک مهاجم در استقلال شده است. طبعاً با حضور مهاجم مدنظر شفر شرایط تغییر خواهد کرد ولی اگر در کل بخواهیم از تیم استقلال تحلیل کنیم باید به روند تغییرات مثبت حتما اشاره کنیم. 

مربی سابق استقلال درخصوص نیمکت نشین شدن سیدحسین حسینی و استفاده از مهدی رحمتی بعد از هفته‌ها غیبت در دروازه استقلال گفت: ما باید در ابتدا در تمرینات و اردوها باشیم که در این مورد نظر بدهیم. اینکه شفر چرا چنین تصمیمی گرفته قطعا موضوعی است که نباید از بیرون آن را قضاوت کرد، حتما او تحلیلی مناسب نسبت به اتفاقات و عملکرد بازیکنان تیمش دارد و من به عنوان یک مربی به تصمیم او احترام می‌گذارم. ضمن آنکه مهدی رحمتی یکی از بهترین گلرهای ایران است و اولین بارش نیست که در لیگ برتر بازی می‌کند تبعا سرمربی در طول هفته شرایط را سنجیده و از دیگر دروازه‌بان تیمش استفاده کرده است. 

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود شفر به خاطر اتفاقات برنامه 90 و نوع گفتمان حسینی چنین تصمیمی گرفته گفت: من واقعا نمی‌دانم که دلیل شفر چه بوده اما باید به نظر سرمربی احترام گذاشت او است که پاسخگوی نتایج و اتفاقات درون زمین است و اگر از بازیکنی به خوبی استفاده کند به چشم دیده می‌شود و اگر هم عملکرد یک بازیکن خوب نباشد قطعا به ضرر سرمربی هم خواهد بود.  به نظر من مطرح کردن چنین مسائلی به جای اینکه به استقلال کمک کند استقلال را از داشتن 2 بازیکن خوب محروم می‌کند. این مسائل بیشتر از اینکه برای کل استقلال خوب باشد فقط برای اشخاص مطرح می‌شود. هوادار استقلال اگر تیمش را دوست دارد تحت هر شرایطی باید از بازیکنان حمایت کند و اجازه ندهد این تیم با این مسائل وارد حاشیه شود.

تراب‌پور درخصوص اینکه پرویز برومند مدعی شده شفر با این حرکت حسینی را خراب کرد، گفت: من این حرف را قبول ندارم. حسینی یک بازیکن جوان است که مدت‌ها از ترکیب استقلال بیرون مانده و با یک یا دو بازی نیمکت نشینی خراب نمی‌شود ضمن آنکه شفر با این تصمیم انگیزه دو دروازه‌بان را در تمرینات و بازی‌ها بیشتر می‌کند. اگر یک بازیکن بداند که رقیبی ندارد و فقط قرار است او بازی کند تبعا روی عملکرد او تاثیر می‌گذارد. 

مربی سابق گلرهای استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد دو دروازه‌بان خوب در یک تیم حضور داشته باشند گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای معتقدند یک تیم نباید دو دروازه‌بان خوب داشته باشد. استقلال در سه جام باید با رقبایش رقابت کند و مگر می‌شود فقط یک دروازه‌بان در این تیم باشد. شما در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان بزرگی می‌‌بینید و از طرفی در لیگ برتر خودمان همه تیم‌ها شرایط خوبی دارند. جام حذفی هم برای هواداران  و حتی خود مربیان مهم است. پس باید دو گلر خوب در یک تیم حضور داشته باشد. مگر در زمان ما رحمتی و طالب‌لو در استقلال نبودند؟ مگر محمد محمدی و طالب‌لو همزمان در استقلال بازی نمی‌کردند؟ پس طبیعی است که یک تیم نیاز به دو گلر خوب دارد و این را در نظر بگیرید که استقلال همیشه یکی از نقاط قوتش دروازه‌بانانش بوده است. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول