اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

می‌رویم برای فینال آسیا تلاش کنیم

قراب: فکر نمی‌کنم استقلال برای فصل بعد بازیکن خارجی جذب کند/ بویان یکی از بهترین هافبک‌های ایران می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما بازیکن جذب خواهیم کرد اما فکر نمی‌کنم بازیکن خارجی برای فصل بعد جذب کنیم.

قراب: فکر نمی‌کنم استقلال برای فصل بعد بازیکن خارجی جذب کند/ بویان یکی از بهترین هافبک‌های ایران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های استقلال و خونه به خونه بابل برای تصاحب عنوان قهرمانی جام حذفی با پیروزی شاگردان شفر به پایان رسید و استقلال به مقام قهرمانی رسید.

جواد قراب عضو هیات رئیسه باشگاه استقلال در پایان این دیدار اظهار داشت:  امروز تیم استقلال قهرمان جام حذفی شد و کارمان به پایان رسید. می رویم که ان‌شالله برای فینال آسیا تلاش کنیم و ان‌شالله بتوانیم نتیجه کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با ثبت قرار داد شفر آیا تیم استقلال برای فصل بعد بازیکن خارجی جذب خواهد کرد یا خیر، گفت:  اتفاق ما بازیکن جذب خواهیم کرد اما فکر نمی کنم که بازیکن خارجی برای فصل بعد جذب کنیم.

وی افزود: این بازی مقدمه‌ای بود برای قدم‌های محکم استقلال در آسیا و با این شرایط قول می‌دهم که به فینال آسیا هم برسیم.  افتخاری مدیرعامل باشگاه است اما من یک عمر در این تیم بوده‌ام و چیز زیادی نمی‌خواهم فقط درخواست داشتم تا در این جشن کنار سکو باشم. البته به من گفتند این امر ممکن نیست که من به آنها گفتم این کار را خواهم کرد.

قراب با اشاره به تمدید قرارداد شفر خاطرنشان کرد: شفر برای دو سال قراردادش را تمدید کرد بازیکن جدید هم قرار است به تیم اضافه شود که اسم آنها را نمی‌گویم. اما هر کسی را که شفر بخواهد می‌آوریم چون تیم باید برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند باشد.

وی در مورد آخرین شرایط بویان گفت: این بازیکن را خود شفر انتخاب کرده است و ما هیچ دخالتی در آن نداشتیم. قول می‌دهم که این بازیکن در آینده یکی از بهترین‌ هافبک‌های ایران خواهد شد ضمن اینکه او فصل آینده هم در استقلال می‌‌ماند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول