اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اگر بگویم همه چیز حل شده دروغ گفته‌ام

حبیبی: از جلسه بیرون رفتم چون ورمزیار قبول نمی‌کرد زیر نظر مدیریت آکادمی کار کند/دیگر تست‌های پایه ها در چند نقطه تهران برگزار نمی‌شود

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت:ورمزیار قبول نمی‌کرد که باید زیر نظر مدیر آکادمی کار کند و من هم جلسه را ترک کردم اما امروز با هم صحبت کردیم و او قبول کرد که همه امروز باید زیر نظر مدیریت کار کنند.

حبیبی: از جلسه بیرون رفتم چون ورمزیار قبول نمی‌کرد زیر نظر مدیریت آکادمی کار کند/دیگر تست‌های پایه ها در چند نقطه تهران برگزار نمی‌شود

گودرز حبیبی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه امروز در نشستی با اعضای هیات امنا اختلاف با ورمزیار را کنار گذاشته است گفت: ما روز گذشته نشستی داشتیم که به توافق نرسیدیم ولی در جلسه امروز مقرر شد که از این پس تمامی تست‌ها با هماهنگی انجام شود.توافق امروز صورت گرفت و از این پس مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص اینکه چرا روز گذشته جلسه را با ناراحتی ترک کرده است گفت: به هر حال آقای ورمزیار قبول نمی‌کرد که باید زیر نظر مدیر آکادمی کار کند و من هم دیدم حضورم بی فایده است و جلسه را ترک کردم اما امروز با هم صحبت کردیم و او قبول کرد که همه امروز باید زیر نظر مدیریت کار کند.

مدیر آکادمی استقلال در خصوص اینکه چرا تست ها در چند نقطه برگزار می‌شود گفت:این تست‌ها از قبل اطلاع رسانی شده بود ولی از امروز این اتفاق نمی‌افتد. قرار است همه تست‌ها زیر نظر ما و در یک محل انجام شود.ما هم از قول خودمان صحبت نمی‌کنیم چون سخنگوی هیات امنا علی جباری است و همه چیز با او هماهنگ می‌شود.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا همه چیز حل شده است گفت: اگر بگویم همه مشکلات حل شده شاید به شما دروغ گفته باشم اما در نشست امروز مقرر شد که با هم همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول