اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دولت برای ورزش ارزش قائل نشود خیانت می کند

بت کلیا:درصد جانبازی هیچ تاثیری ندارد/ طبق قانون با افراد بازنشسته برخورد می کنیم

نماینده مجلس و عضو فراکسیون ورزش گفت: حضور نیروهای جوان می‌تواند به ورزش ایران کمک کند چرا که افراد جوان و میانسالی در کشور داریم که تحصیلات بالا و همچنین ایده‌های جدیدی دارند.

بت کلیا:درصد جانبازی هیچ تاثیری ندارد/ طبق قانون با افراد بازنشسته برخورد می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، یوناتن بت‌کلیا نماینده مجلس و عضو فراکسیون ورزش در مجلس در گفت‌وگو با رادیو تهران در خصوص اینکه گفته می‌شود دولت به فدراسیون‌های ورزشی ارز دولتی نمی‌دهد و مسئولین ورزشی باید از بازار ارز را تهیه کنند، گفت: به اعتقاد من دولت باید بیشترین تمرکز خود را روی ورزش به کار بگیرد. ورزشکاران ما در جهان افتخارآفرینی می‌کنند وبارها با رفتار و کردار خود توانسته‌اند جواب دندان شکنی به دشمنان ایران بدهند. برای همین باید بیشتر از مسائل مختلف جامعه به ورزش بپردازند. به طور مثال کشور قطر شاید نصف یکی از استان‌های ایران باشد اما هزینه یک ماه آنها به اندازه هزینه و بودجه یک سال ورزش ایران است. این نشان می‌دهد کشوری مثل قطر در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند تا بتواند در عرصه‌های جهانی پرچم کشور خود را به اهتزاز درآورد.

وی در ادامه تاکید کرد: ایران هم باید در ورزش تا جایی که می‌توانیم در جهان خودنمایی کند. این ورزش است که می‌تواند ما را به اهداف برساند. اگر دولت واقعا برای ورزش ارزش قائل نشود خیانت می‌کند.

نماینده مجلس در ادامه گفت:‌ ما همیشه در مباحث ورزشی جلسات متعددی می‌گذاریم با توجه به اینکه مجلس تا اول مهر تعطیل است نمی‌توانیم برای بیشتر مسائل مهم ورزشی جلسه برگزار کنیم اما مطمئن باشید زمانی که ورزش ایران به مشکل بخورد همه مدیران ورزشی دعوت می‌شوند تا مشکل را برطرف می‌کنیم. چون با مشورت کردن می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم نزدیک به 180 نفر عضو فراکسیون مجلس هستند و این نشان می‌دهد مسئله ورزش برای مجلس بسیار مهم است.

بت‌کلیا در ادامه درباره قانون بازنشسته‌ها واینکه آیا بعد از اینکه تصویب شد با جدیت اجرا می‌شود یا خیر، گفت:‌این قانون تصویب شده و تمام مدیرانی که زیر حاکمیت دولت هستند این قانون شامل حال آنها می‌شود. تمام مدیران ورزشی در فدراسیون‌ةا، در تیم‌های ملی،‌ در وزارت ورزش که زیرمجموعه دولت است واز بودجه دولت استفاده می‌کند قانون بازنشسته‌ها اعمال می‌شود و دیگر نباید هیچ فعالیتی داشته باشد به جز افرادی که در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند این قانون شامل حال آنها نمی‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد:‌ ما این قانون را صد در صد اجرا می‌کنیم و ملت شریف ایران بدانند هیچ تبعیضی برای هیچ کسی قائل نیستیم. صد در صد مجلس پیگیر این موضوع است. افرادی که به دنبال درصد جانبازی خود را بالا ببرند بررسی می شوند. هیچ فردی نمی‌تواند از این قانون سرپیچی کند. مطمئنا حضور نیروهای جوان می‌تواند به ورزش ایران کمک کند چرا که افراد جوان و میانسالی داریم که تحصیلات بالا و همچنین ایده‌های جدیدی دارند و مطمئنا می‌‌توانند جایگزین نیروهای بی‌انگیزه باشند.

نماینده مجلس در پایان تاکید کرد:‌ درصد جانبازی هیچ تاثیری ندارد طبق قانون همه افرادی که بازنشسته هستند باید اجرا کنند. وزیر ورزش زمانی که به ما افرادی را معرفی کند پیگیری می‌کنیم و دیگر زمانی که قانون ابلاغ شد، نباید فعالیتی داشته باشند. باز هم تاکید می‌کنم تمام مجموعه‌های ورزشی زیر مجموعه دولت است و هر کسی از بودجه دولت استفاده می‌کند این قانون شامل حال آنها می‌شود و نباید در ورزش فعالیت کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول