اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن

کامیابی‌نیا:داور خطاهای خنده‌دار می‌گرفت/در نیمه دوم از نظر بدنی افت کردیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:داوری خیلی بد بود، او خطاهای خنده‌دار می‌گرفت و مربی آنها هم مرتب اعتراض می‌کرد و در کل جو داوری به نفع حریف بود.

کامیابی‌نیا:داور خطاهای خنده‌دار می‌گرفت/در نیمه دوم از نظر بدنی افت کردیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن،کمال کامیابی‌نیا بعد از شکست پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز اظهار داشت: ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، این بازی فینال آسیا بود، کاشیما هم تیم خوبی بود ولی در نیمه دوم روی 2 اتفاق گل خوردیم.

وی افزود: نیمه اصلی بازی در تهران است و این تیم تیمی نیست که نتوانیم آنها را شکست بدهیم، درست است که 2 گل خوردیم ولی توانایی بردن آنها را داریم. امیدوارم باحمایت هواداران بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص داوری گفت:داوری خیلی بد بود، او خطاهای خنده‌دار می‌گرفت و مربی آنها هم مرتب اعتراض می‌کرد و در کل جو داوری به نفع آنها بود. اخراج نعمتی هم سختگیرانه بود و اگر می‌دانست سیامک کارت زرد دارد به او کارت دوم را نمی‌داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید از موقعیت‌های کم خوب استفاده نشد گفت: در نیمه اول آنقدر قلدر بازی کردیم که در نیمه دوم افت کردیم. از نظر ساعت هم دچار مشکل شده بودیم. من در تهران ساعت 11 شب می‌خوابیدم ولی در اینجا به خاطر فاصله زمانی ساعت 4 صبح از خوب می‌پریدم.

کامیابی نیا در پایان گفت: کار در تهران سخت است ولی باید حریف را شکست بدهیم. ما امید داریم که برنده باشیم.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول