اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس هیأت کوهنوردی خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با فارس:

بخشنامه اجازه صعود برای بانوان به اصرار خانواده‌ها بوده است/برخی دنبال تخریب هستند

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی با بیان اینکه بخشنامه اجازه صعود برای بانوان به‌اصرار خانواده‌ها بوده است؛ گفت: اتفاقات ناهنجار در گروه‌های کوهنوردی غیرمجاز همراهی بانوان با این گروه‌ها را مشروط کرد.

بخشنامه اجازه صعود برای بانوان به اصرار خانواده‌ها بوده است/برخی دنبال تخریب هستند

احمد زحمتکش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: در ماه‌های اخیر با توجه به‌ اتفاقات و ناهنجاری‌هایی که در گروه‌های کوهنوردی و گردشگری غیرمجاز رخ داده است، اما کاسبانی که درآمد نامشروع از این طریق کسب می‌کنند سعی در وارونه نشان دادن حقیقت کردند.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی ادامه داد: در بند ۲ بخشنامه جدید آمده است که جهت رعایت ماده ۱۱۰۵ قانون مدنی و نیز فتاوای علمای دین، برای صیانت از بنیان و اساس خانواده‌ها، اجازه همسر برای شرکت خانم‌های متاهل و اجازه ولی قهری برای خانم‌های مجرد و نوجوانان تا سن ۲۰ سال الزامی است.

وی افزود: کسانی که به‌دنبال سفسطه هستند و منافعشان با این بخشنامه به‌خطر افتاده، هدفشان تخریب بنیاد خانواده است.

زحمتکش با تاکید بر اینکه این بخشنامه به‌ اصرار خانواده‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که بدون در نظر گرفتن اصل ماجرا به‌دنبال مغالطه هستند، بهتر است در این خصوص ابتدا تحقیق کنند و ببینند این اتفاقات چه بر سر خانواده‌ها آورده است و متاسفانه آسیب دیده‌اند.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی یادآور شد: ما قانون‌گذار نیستیم که قانون تصویب کنیم فقط به‌باشگاه‌های استان توصیه کردیم برای حفظ سلامت بانوان و بنیان خانواده این کار را انجام شود، به‌طور حتم آنهایی که درآمد نامشروع از این طریق کسب می‌کنند، این فضا را ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/ 70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول