اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پنجره پنجم انتخابی جام جهانی

استرالیا برای دیدار با ایران تقویت شد/ دیدار دوباره پس از 465 روز!+عکس

تیم بسکتبال استرالیا برای حضور قدرتمند در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی دو بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کرد.

استرالیا برای دیدار با ایران تقویت شد/ دیدار دوباره پس از 465 روز!+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019 بسکتبال آذر ماه برگزار می‌شود و تیم ملی بسکتبال کشورمان نهم آذر در استرالیا به مصاف این تیم می‌رود.

* دو بازیکن با تجربه در ترکیب جدید

برهمین اساس سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به وضعیت تیم ملی استرالیا و حضور دو بازیکن با تجربه در ترکیب جدید این تیم پرداخت.

استرالیا که در این پنجره مقابل ایران و قطر قرار می‌گیرد به تازگی اسامی 12 نفره خود را اعلام کرده که در این بین 2 بازیکن با تجربه به ترکیب‌شان اضافه شده و آنها امیدوارند با یک پیروزی در این پنجره بلیت حضور در جام جهانی 2019 چین را رزرو کنند.

دیوید بارلو و مولر که هر دو در ملبورن یونایتد در لیگ استرالیا حضور دارند 2 بازیکنی هستند که در این پنجره به میدان خواهند رفت.

بارلو 35 ساله و 205 سانتی متری سابقه 4 قهرمانی در لیگ کشورش را دارد و در المپیک 2008 و 2012 نیز به همراه استرالیا حاضر بوده است.


* دیدار دوباره با ایران پس از 465 روز

استرالیا در آغاز پنجره پنجم نهم آذر به مصاف ایران می‌رود و سپس 12 آذر با قطر روبرو خواهد شد. ایران و استرالیا مردادماه سال گذشته در فینال کاپ آسیا در بیروت مقابل هم قرار گرفتند که استرالیا در نخستین حضورش در قاره آسیا به عنوان قهرمانی دست یافت.

هر دو بازی در مارگاریت آره‌نا ملبورن برگزار می‌شود و آندره لمانیس سرمربی‌شان معتقد است: « بازی دوباره مقابل هواداران قطعا هیجان انگیز خواهد بود و این لحظه برای همه بازیکنان افتخارآمیز خواهد بود و امیدوارم بتوانیم از مارگاریت آره‌نا استفاده کنیم و فضای خوبی برای هر دو بازی داشته باشیم.»

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول