اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیدوارم در نیم‌فصل دوم به حق‌مان برسیم

نکونام: مسابقه طوری نبود که از قبل بگوییم چه تیمی پیروز است/برنده بازی داور بود

سرمربی نساجی گفت: مسابقه طوری نبود که از قبل بگوییم چه تیمی برنده می‌شود.

نکونام: مسابقه طوری نبود که از قبل بگوییم چه تیمی پیروز است/برنده بازی داور بود

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام پس از پیروزی شاگردانش در دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: زیاد فوتبال قشنگی نبود. می‌دانشتیم که پیکان بازی مستقیم انجام می‌دهد و پرفشار بازی کند. ما هم سعی کردیم بازی را به زمین حریف انتقال دهیم و در نهایت توانستیم با یک گل پیروز شویم. مسابقه طوری نبود که از قبل بگوییم چه کسی برنده می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه در خانه حریف پیروز شدیم نشان می‌دهد که فوتبال را بهتر بازی کردیم. در نیمه اول مسئله خاصی نبود ، اما در نیمه دوم توپ زیادی در رفت و آمد بود.

نکونام عنوان کرد: همانطور که گفتم بازی شکل خوبی نداشت اما برنده آن داور بود که قضاوت بسیار خوبی داشت، هم بازی را کنترل کرد و هم مسلط بود. شاید یک اعتراضاتی هم وجود داشت اما طبیعی بود. این داور هر موقع برای ما قضاوت کرده عالی بوده است.

وی افزود: بعد از بازی‌هایی هم که بیشترین ضربه را خوردیم فقط صحبت‌هایمان بعد از بازی بود و تمام، باید این را در نظر بگیریم که داور در یک لحظه تصمیم می‌گیرد و ما فیلم بازی را می‌بینیم ما می‌دانیم که داوران چقدر تلاش می‌کنند و تحت فشار هستند تا اشتباه نکنند. 

سرمربی نساجی در خصوص هواداران این تیم گفت: همیشه از آنها تشکر کرده‌ایم و قدردان‌شان هستیم. امیدواریم این برد آخر نیم‌فصل مبارک‌شان باشد. آنها در سرما و گرما ما را حمایت کردند و قول می‌دهیم در نیم‌فصل دوم با یارگیری‌هایی که می‌کنیم به چیزی که حق‌مان است دست پیدا کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول