اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پس از شایعه رفتن سرمربی نوجوانان و جوانان به فرانسه

خوش قدم هم به لیگ جهانی کاراته وان پاریس نمی‌رود

سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان خبر اعزام به نخستین مرحله لیگ جهانی پاریس را تکذیب کرد.

خوش قدم هم  به لیگ جهانی کاراته وان پاریس نمی‌رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین دوره لیگ جهانی کاراته وان 2016 به میزبانی پاریس فرانسه و با حضور 776 کاراته کا از 82 کشور طی 3 روز برگزار خواهد شد که نمایندگان کشورمان در دو بخش مردان و بانوان در این پیکارها شرکت خواهند داشت.
هدایت تیم مردان در این رقابت‌ها را سیدشهرام هروی، شهاب سلطانی، حسین روحانی و هدایت بانوان را ستاره موسوی برعهده دارند.  

ضمن اینکه سمانه خوش قدم سرمربی موفق تیم ملی نوجوانان و جوانان دختران که در المپیک آرژانتین با شاگردانش موفق به کسب سه مدال برنز در این رویداد شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به این سوال که آیا شما برای حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی پاریس ،راهی فرانسه خواهید شد یا خیر، گفت: نه خیر هیچ برنامه‌ای برای اعزام به لیگ جهانی کاراته وان فرانسه ندارم.

لازم به یادآوری است، امیر مهدی زاد، سامان حیدری، مهدی خدابخشی، ذبیح اله پورشیب، بهمن عسگری، هامون درفشی پور، سجاد گنج زاده در بخش مردان و سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، شیما آل سعدی و رزیتا علیپور در بخش بانوان ملی پوشان کشورمان هستند که در این پیکارها حضور دارند. ضمن اینکه حمیده عباسعلی نیز در پاریس به جمع کاراته کاها اضافه خواهد شد.

اردونشینان پیش از حضور در لیگ جهانی فرانسه برای برگزاری اردوی مشترک بامداد پنجشنبه 27 دی ماه عازم ایتالیا می شوند و پس از 5 روز تمرین، راهی پاریس خواهند شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول