اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با فارس:

فدراسیون فوتبال هنوز تصمیمی در مورد پاتوسی نگرفته است/منتظر استعلام نهایی هستیم

عضو کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت:‌هنوز تصمیم قطعی را در مورد بازیکن اهل آفریقای جنوبی استقلال تهران نگرفته‌ایم.

فدراسیون فوتبال هنوز تصمیمی در مورد پاتوسی نگرفته است/منتظر استعلام نهایی هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آیاندا پاتوسی بازیکن جدید استقلال تهران برای بازی در این تیم دچار مشکلاتی شده و هنوز نتوانسته مجوز بازی در این تیم را از مراجع مربوطه فوتبال ایران دریافت کند. 

 حامد مؤمنی عضو روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران در مورد این موضوع به خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما در مورد این بازیکن استعلام گرفتیم او در فصل‌های 2017 و 2018 برای تیم ملی خودش بازی نکرده اما از آنجا که در هر فصل فوتبال دو سال حساب می شود ما برای استعلام سال 2016 پاتوسی هم درخواست داده‌ایم و منتظریم پاسخ این استعلام هم داده شود. بنابراین هنوز تصمیم نهایی را در این مورد نگرفته‌ایم.

مؤمنی در ادامه گفت: قطعاً باید در این زمینه یک اطلاعیه رسمی با توضیحات کامل ارائه شود تا شفاف‌سازی صورت بگیرد. در این مورد حتماً پس از دریافت پاسخ استعلام پاتوسی از فدراسیون فوتبال کشورش تصمیم نهایی را خواهیم گرفت و فدراسیون یا سازمان لیگ به صورت رسمی این تصمیم را اعلام خواهند کرد.

عضو کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال، در خصوص اینکه آیا پاتوسی علیرغم اینکه مجوز بازی در فوتبال داخلی را ندارد، می‌تواند در لیگ قهرمانان ‌آسیا بازی کند گفت: قوانین AFC با قوانین ما تفاوت دارد و او برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول