اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال

شکست شهرداری ورامین، پیکان، سایپا و خاتم اردکان

تیم‌های شهرداری ورامین، پیکان، سایپا و خاتم اردکان در دیدار مقابل حریفان خود در هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال متحمل شکست شدند.

شکست شهرداری ورامین، پیکان، سایپا و خاتم اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس، لیگ برتر والیبال بعد از 25 هفته رقابت نزدیک، جذاب و سنگین میان 13 تیم حاضر به هفته پایانی خود رسید. در شرایطی هفته بیست‌وششم مسابقات برگزار شد که پیش از برگزاری این هفته، تکلیف 8 تیم صعود کننده به پلی‌آف مشخص شده و تیم‌های شهرداری ورامین، پیکان تهران، خاتم اردکان، پیام خراسان، کاله مازندران، سایپا تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد به مرحله بعدی صعود کرده‌ بودند.

در این هفته از مسابقات فولاد سیرجان ایرانیان و خاتم اردکان در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که این بازی می‌توانست سرنوشت دو تیم را تغییر دهد. جدال سیرجانی‌ها و اردکانی‌ها با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم سیرجانی تمام شد.

دورنا ارومیه و عقاب تهران که از تیم‌های قعرنشین لیگ هستند هم در این هفته به میدان رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود دورنا خاتمه پیدا کرد. 

سایپایی‌ها نیز با که انتظار می‌رفت با انگیزه بالا و برای کسب رتبه‌ای بهتر برای حضور در مرحله پلی‌آف به مصاف شهرداری ارومیه بروند درنهایت با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند.

دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار حساسیت جدولی نداشت. این نبرد با نتیجه 3 بر 2 به نفع تیم گنبدی خاتمه پیدا کرد.

 از سوی دیگر شهروند اراک در این هفته میزبان پیکان بود که این مسابقه هم با نتیجه 3 بر 2 به سود شهروند به اتمام رسید.

پس از پایان رقابت‌های امروز و تعیین جایگاه تیم‌ها، برنامه بازی‌های مرحله نخست پلی‌آف مشخص خواهد شد. به این ترتیب از اول اسفندماه مرحله نخست از دور رفت مسابقات پلی‌آف آغاز می‌شود.

نتایج دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

فولاد سیرجان 3 ـ خاتم اردکان صفر

شهرداری ورامین 2 ـ کاله مازندارن 3

دورنا ارومیه 3 ـ عقاب نهاجا یک

شهروند اراک 3 ـ پیکان تهران 2

سایپا تهران یک ـ شهرداری ارومیه 3

شهرداری گنبد 3 - شهرداری تبریز 2
 

**جدول رده‌بندی به شرح زیر است:

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول