اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لشگری: دنبال کسب سهمیه پارالمپیک توکیو و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم

رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: در سال جدید به دنبال کسب سهمیه پارالمپیک توکیو و برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور هستیم تا با شناسایی استعدادها برای تیم ملی پشتوانه سازی کنیم.

لشگری: دنبال کسب سهمیه پارالمپیک توکیو و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود لشگری، رئیس انجمن پاراتکواندو درباره برنامه‌های این انجمن در سال جاری گفت: در سال گذشته تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا توانست جایگاه نخست را بدست آورد و در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه با یک پله صعود نسبت به دوره قبل در جایگاه سوم ایستاد.

وی ادامه داد: در سال جدید به دنبال برگزاری رقابت قهرمانی کشور در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هستیم تا با شناسایی استعدادها در هر دو گروه مردان و بانوان پشتوانه خوبی برای تیم ملی بسازیم و با دعوت از نفرات برتر به اردو تیم ملی، پاراتکواندوکاران بیشتری را آماده مسابقات کنیم.

لشگری افزود: با توجه به اینکه سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بر اساس رنکینگ و امتیازات پاراتکواندوکاران توزیع می‌شود حضور در مسابقات برون مرزی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین در نظر داریم تیم ملی در سال جدید در رقابت‌های قهرمانی آسیا، آیواز و مسابقات ژاپن حاضر شود و نتایج درخشانی را کسب کند تا امتیازات و رنکینگ ملی پوشان ارتقا پیدا کند و یک گام به کسب سهمیه نزدیکتر شویم.

وی با بیان این مطلب که بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در دو کلاس K43 و K44 هر کدام در ۳ وزن برگزار می‌شود عنوان کرد: ۴ نفر اول رنکینگ در هر وزن می توانند سهمیه مستقیم پارالمپیک را بدست آورند و سایر سهمیه‌ها از طریق رقابت‌های قاره‌ای توزیع خواهد شد و هر کشور می‌تواند ۳ سهمیه در پارالمپیک بدست آورد.

لشگری تصریح کرد: در حال حاضر مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی و سجاد جوانبخت که در این کلاسبندی قرار دارند به ترتیب در اوزان خود در رده اول، چهارم و سیزدهم جهان قرار دارند و تمام تلاش ما بر این است که این ملی پوشان بتوانند از طریق رنکینگ سهمیه پارالمپیک را کسب کنند.

رئیس انجمن پاراتکواندو در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان فدراسیون تکواندو و جانبازان و معلولین از این رشته حمایت خوبی دارند و امیدوارم که با همین روند و حضور در رقابت‌های برون مرزی تیم ملی ما بتواند ۳ سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورد و در پارالمپیک بدرخشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول