اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

علت شکست کیهانی در قهرمانی آسیا چه بود؟

قهرمان و رکورددار دوی سه هزار متر بازی‌های آسیایی پس از ناکامی درقهرمانی قاره کهن علت شکست خود را بیان کرد.

علت شکست کیهانی در قهرمانی آسیا چه بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین کیهانی که شب گذشته در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا دستش از رسیدن به مدال دوی 3 هزار متر با مانع کوتاه ماند، اظهار داشت: اول از هر چیز باید از حمایت‌های مردم عزیزمان که همیشه پشت ما بودند تشکر کنم، حرف خاصی نمی‌توانم بزنم چون روز گذشته شکست خوردم، اما باید ببینیم ایراد کار کجا بوده است. 

وی ادامه داد:‌ بعد از درخششی که در بازی‌های آسیایی جاکارتا داشتیم، فکر می‌کردیم تغییر و تحول زیادی در زندگی‌مان ایجاد می‌شود، اما متأسفانه هیچ تغییری ایجاد نشد. مسئولین ورزش کشور از فدراسیون گرفته تا وزارت ورزش کاری نکردند، تنها دلیل شکست من بحث روانی بود و طبیعی هم بود، از هر روانشناسی هم سوال کنید این موضوع را تأیید می‌کند. من بعد از بازی‌های آسیایی هیچ انگیزه‌ای نداشتم و همین هم باعث شکست شد. 

قهرمان و رکورددار بازی‌های آسیایی گفت: امیدوارم این شکست درسی برای مسئولان ورزش باشد. اگر می‌خواهند باز هم افتخارآفرینی کنیم به ما انگیزه بدهند، 8،9 ماه از بازی‌های آسیایی می‌گذرد اما هنوز خبری از پاداش‌ها نیست. اگر قرار باشد همینطور پیش برود، اوضاع بدتر می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول