اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فراهانی: هم قسم شدیم که خودمان را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کنیم

دروازه‌بان تیم پدیده گفت:‌ ما برای تیم خودمان بازی می‌کنیم و تلاش و تمرکزمان روی این است که حداقل سهمیه را به مردم مشهد هدیه بدهیم.

فراهانی:  هم قسم شدیم که خودمان را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، میلاد فراهانی دروازه‌بان پدیده پس از پیروزی مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود ما توانستیم سه امتیاز بگیریم استقلال تیم خوبی است اما ما هم قسم شدیم که این بازی را ببریم و خودمان را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کنیم تا سهمیه آسیایی را برای مشهد کسب کنیم. 

فراهانی در خصوص اعتراض سرمربی و هواداران استقلال به مصدومیت‌های او در بازی گفت: مصدومیت‌های من جدی بود. شرایط فوتبال همین است و تیم ما باید نفس می‌گرفت. اگر آنها هم بودند همین کار را می‌کردند. 

وی در خصوص اینکه آیا پدیده می‌تواند سهمیه را به دست بیاورد، گفت: صددرصد. ان‌شاءالله بتوانیم دست به دست هم بدهیم و سهمیه را برای مردم خوب مشهد به دست بیاوریم.

دروازه‌بان تیم پدیده در مورد اینکه با شکست استقلال باعث شدند تا پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شود، گفت: ما برای تیم خودمان بازی می‌کنیم و تلاش و تمرکزمان روی این است که حداقل سهمیه را به مردم مشهد هدیه بدهیم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول