اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

میلاد وزیری به مسابقات جهانی شانگهای اعزام نمی‌شود

کماندار ملی‌پوش کشورمان با وجود رکوردگیری در مسابقات جهانی شانگهای حضور نخواهد داشت.

میلاد وزیری به مسابقات جهانی شانگهای اعزام نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی شانگهای آماده می‌کند به همین منظور تیم ملی ریکرو ایران راهی گوانگجو شده تا اردویی را برای امادگی بیشتر برگزار کند. مسابقات جهانی چین از 17 اردیبهشت آغاز می‌شود و تیم ملی ریکرو ایران جمعه از گوانگجو به شانگهای سفر خواهد کرد. قرار است تیم ملی کامپوند نیز جمعه به چین سفر کند.

مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی ریکرو پیش از این در خصوص رکوردگیری و حضور میلاد وزیری گفته بود: پیش از این ترکیب تیم ملی را بسته بودیم اما یک رکوردگیری از عرفان ارژنگی‌پور و وزیری انجام دادیم اما به حد نصاب رکورد مورد نظر فدراسیون نرسیدند که دلیل آن هم عدم تمرین و آمادگی آنها بود.

وی در ادامه افزود: قرار شد فرصت بیشتری به وزیری داده شود تا تمرین کند. رکورد ثبت شده این دو کماندار موجود است. فعلا بچه‌های تیم ملی هم تحت فشار بدنسازی هستند و این فرصت را داریم که در اردوی گوانگجو این فشار را کم کنیم و وارد رکوردگیری شوند. در نهایت از ملی‌پوشان رکوردگیری می‌کنیم و از وزیری نیز دوباره رکوردگیری می‌کنیم اگر دیدیم وی می‌تواند کمک حال تیم باشد هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا در مسابقات جهانی شانگهای چین در کنار تیم باشد.

به گزارش فارس، این رکوردگیری اوایل هفته جاری از میلاد وزیری صورت گرفته است که وزیری در 2 رکوردگیری، رکوردهای قابل قبولی را به ثبت رسانده است اما او در مسابقات جهانی شانگهای حضور نخواهد داشت.

امید نجاری مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان نیز در گفت‌وگو با فارس، درباره این رکوردگیری‌ها گفت: هدف ما گرفتن بهترین نتیجه است. ان‌شاءالله بهترین تصمیم توسط سرمربی تیم ملی گرفته خواهد شد.

غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان نیز در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: از وزیری رکوردگیری شده اما او به مسابقات جهانی شانگهای نمی‌رسد. حالا باید نتایج کمانداران را در مسابقات جهانی شانگهای ببینیم هر ورزشکاری بهتر بود به مسابقات آینده اعزام می‌شود. قرار است میلاد وزیری تمریناتش را در آزادی پیگیری کند که اگر رکوردهایش از دیگر ورزشکاران بهتر بود، زمان تمرین را از دست ندهد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول