اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سهرابیان: پیست قایقرانی انزلی با بالاترین استاندارد ساخته می‌شود/ در تست‌های انتخابی بازنگری می‌شود

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به‌ اینکه قایقرانی گیلان از دیرباز، قطب قایقرانی کشور بوده است، گفت: پیست بین‌المللی قایقرانی انزلی در بالاترین استاندارد ساخته و اردوهای تیم ملی در آن برگزار می‌شود.

سهرابیان: پیست قایقرانی انزلی با بالاترین استاندارد ساخته می‌شود/ در تست‌های انتخابی بازنگری می‌شود

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره برپایی اردوی تیم ملی کایاک در انزلی، اظهار کرد: 29 هیئت قایقرانی در کشور زیر نظر فدراسیون قایقرانی بوده و در نخستین سفر خود پس از انتخاب به ریاست فدراسیون قایقرانی، از استان گیلان و به‌ویژه شهر انزلی بازدید به عمل آوردم.

وی با اذعان به مراحل ساخت و تجهیز پیست بین‌المللی قایقرانی انزلی، تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته از نهادهای ذی‌ربط، پیست بین‌المللی قایقرانی انزلی را بهسازی و تجهیز کرده و این فضای بکر و طبیعی در راستای پیشبرد اهداف قایقرانی کشورمان، قابل‌استفاده است، پیست انزلی به یکی از باکیفیت‌ترین و استانداردترین پیست‌های قایقرانی شمال کشور تبدیل می‌شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به تأثیر بسزایی پیست قایقرانی انزلی در اهداف قایقرانی کشور، خاطرنشان کرد: با ساخت و تجهیز پیست بین‌المللی انزلی، اردوهای تیم ملی قایقرانی کشورمان در این پیست برگزارشده و پایگاه قهرمانی انزلی تأسیس خواهد شد.

سهرابیان با بیان اینکه مرداب انزلی به‌عنوان یک پیست طبیعی قابل‌استفاده است، گفت: دیدگاهمان در فدراسیون قایقرانی به‌تمامی استان‌ها، یکسان بوده و پتانسیل هر استان، باعث حضور ورزشکاران بیشتری در اردوهای تیم ملی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قایقرانی گیلان از دیرباز قطب قایقرانی کشور بوده است، افزود: مدال‌های متعدد ورزشکاران گیلانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مؤید این مدعاست، مدال‌های متعدد ورزشکاران گیلانی باعث نگاه ویژه‌تر به این استان و قهرمانان این استان در سطح کشور است.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به برنامه فدراسیون در سال 98، گفت: سازندگی زیرساخت‌ها یکی از اولویت‌های مهم فدراسیون قایقرانی در سال پیش رو خواهد بود، جوان‌گرایی، استعدادیابی، سرفصل‌های مربیگری و داوری از دیگر برنامه‌های مهم فدراسیون بوده و تلاشمان تأمین نیروی انسانی ماهر از مجموعه فدراسیون است.

سهرابیان با اذعان به یک‌رشته جدید در قایقرانی، افزود: پس از سیل اخیر و همکاری با هلال‌احمر، در پی ایجاد یک‌رشته جدید در راستای آمادگی جهت مقابله با بلایای طبیعی نظیر سیل هستیم، ظرف هفته آتی در جلسه‌ای نسبت به ایجاد رشته جدید، بحث و تبادل‌نظر می‌کنیم.

وی با اشاره به بازنگری در انتخابی تیم ملی، تصریح کرد: ملاک اصلی فدراسیون قایقرانی، رقابت در همان رشته و در پیست قایقرانی است، رشته قایقرانی با قایق و پارو سنجیده می‌شود و ملاک‌های دیگر از سیستم انتخابی خارج می‌شود.

انتهای پیام/3389/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول