اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

کریمیان: ژاپنی‌ها درخیابان برایم دست‌تکان می‌دهند/آنها ناک‌اوت آیتاکاریو را می‌خواهند

سینا کریمیان تنها ایرانی دارنده کمربند بزرگ‌ترین سازمان کیک‌بوکسینگ دنیا 1ـ K، گفت: هواداران و طرفدارانم خیلی بیشتر شده است، دیگر نتیجه برای آنها مهم نیست و آنها دوست دارند در کمترین زمان ممکن «آیتاکاریو» را ناک‌اوت کنم.

کریمیان: ژاپنی‌ها درخیابان برایم دست‌تکان می‌دهند/آنها ناک‌اوت

سینا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط تمرینی شما برای حضور در مبارزه پیش‌رو مقابل نماینده ژاپن چطور است،‌گفت: با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ام تمرینات خوبی را هر روز پیگیری می‌کنم، صبح‌ها یک وعده تمرین هوازی دارم، یک مرحله تمرین ظهر دارم البته این تمرین یک روز در میان است. در واقع یک روز بوکس اختصاصی کار می‌کنم و یک روز کار با وزنه است بعدازظهرها هم تمرین کیک‌بوکسینگ دارم هر کدام از این تمرین‌ها زیر نظر مربیان خارجی پیگیری می‌شود. تقریبا بیش از 40 روز به مسابقه باقی مانده است آرام آرام تمرین می‌کنم تا شرایطم به بالا برود. باید تمریناتم تا قبل از مسابقه به آمادگی 80 درصد برسد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از آیتا کاریو فایتر ژاپنی شناخت داری،‌ اظهار داشت: از حریف ژاپنی خیلی شناخت زیادی ندارم فقط چند مرحله فیلم مبارزات او را دیده‌ام و از روی فیلم مبارزات او را آنالیز کرده‌ام. او جسته بزرگ‌تری نسبت به من دارد اما قد کوتاه‌تری از من دارد بیشتر در مبارزات خود روی بوکس تمرکز می‌کند. نقطه قوت او دست‌هایش است.

تنها ایرانی دارنده کمربند بزرگ‌ترین سازمان کیک‌بوکسینگ دنیا در پاسخ به این سوال که آیا این مبارزه برای دفاع از کمربند قهرمانی است یا فقط صرفا یک تک‌مبارزه است،‌گفت: این مبارزه تک‌بازی است سوپرفایت است و ربطی به دفاع از کمربند قهرمانی ندارد. این یک مبارزه متفاوت است و با آن مبارزه قبلی کاملا فرق دارد.

 

کریمیان در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد:‌ خوشحالم از این که پس از کسب عنوان قهرمانی در سازمان  1-K، مسئولان سازمان برای من هم مثل دیگر فایترها لوازمی مانند جاسوئیچی، مجسمه‌ و تیشرت‌های تبلیغاتی با تصویر دیجیتالی خودم به عنوان تبلیغات تهیه کردند. خوشحالم از اینکه بعد از کسب عنوان قهرمانی مردم در خیابان‌ها ژاپن و مکان‌های عمومی به خوبی من را می‌شناسند. مبارزه‌ای که انجام دادم خیلی رقابت بزرگی بود بعد از آن رویداد همه من را شناختند. در خیابان عکس یادگاری می‌گیرند و برایم دست تکان می‌دهند این اتفاق برایم خیلی خوشحال‌کننده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در طول این چند ماهی که کمربند قهرمانی را به دست آورده‌اید مبارزه دیگری داشته‌ای یا خیر،‌گفت: در این چند ماه گذشته فقط تمرین کردم و هیچ مبارزه دیگری نداشتم. اینجا با فایترهای ژاپنی رابطه خوبی دارم. "دکئو ورسات کرک" یک فایتر تایلندی است او خیلی سال است در ژاپن زندگی می‌کند به خاطر فایت‌های خوبی که انجام داده همه او را می‌شناسند."کیدو" و "کوجی" از فایترهای معروف ژاپنی هستند که آنها هم جزو بهترین‌های ژاپن هستند و در طول چند ماه در باشگاه کنار هم تمرین کردیم.

تنها ایرانی دارنده کمربند بزرگ‌ترین سازمان کیک‌بوکسینگ دنیا 1ـ K، در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای شکست این افسر سابق ژاپنی داری،‌اظهار داشت: چون این رقابت‌ها برای دفاع از کمربند قهرمانی نیست خیلی استرس ندارم، اما از طرف دیگر توقع هواداران و طرفدارانم خیلی بیشتر شده است، دیگر نتیجه برای آنها مهم نیست و آنها دوست دارند در کمترین زمان ممکن «آیتاکاریو» را ناک‌اوت کنم من هم تمام تلاشم را می‌کنم در کمترین زمان ممکن او را شکست دهم و یک نمایش خوبی برای هوادارانم اجرا کنم.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول