اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

توییتر بازی‌های المپیک توکیو را به صورت زنده پخش می‌کند

توییتر با همکاری شبکه NBC در نظر دارد مسابقات مهم را به صورت زنده پخش کند.

توییتر بازی‌های المپیک توکیو را به صورت زنده پخش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، توییتر در نظر دارد در جریان بازی‌های المپیک 2020 توکیو بخشی از مسابقات مهم را به صورت زنده پخش کند.

NBCUniversal که حق پخش بازی‌های المپیک را در آمریکا برعهده دارد و توییتر توافقنامه‌ای را به امضا رساندند تا به صورت محدود مسابقات را زنده پوشش دهند.

در حالی که هزاران ساعت از بازی‌های المپیک به صورت زنده از شبکه تلویزیونی NBC و دیجیتال پخش می‌شود، این شبکه به توییتر اجازه داده تا ویدئویی از مسابقات را به صورت زنده پخش کند.

هر صبح از روز بازی‌های المپیک، هواداران می‌توانند قبل از شروع پخش زنده رای بدهند مبنی بر اینکه تمایل دارند کدام مسابقات یا ورزشکار را تماشا کنند.

شبکه NBC نیز روزانه ویدئوهای 20 دقیقه‌ای از بازی‌های توکیو برای توییتر خواهد داشت. در بازی‌های المپیک 2016 ریو، توییتر 10 میلیون دلار برای پخش بازی‌های فوتبال پرداخت. توییتر تصمیم گرفت برای بازی‌های المپیک توکیو با شبکه NBC شریک شود. شرایط مالی این معامله افشا نشده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول