اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

محرابی: کاوه خودش انصرافش را اعلام کرد/ حضورمان در لیگ بهانه‌ای برای حمایت از قهرمانان است

مدیر تیم‌های ورزشی باشگاه ایران مال گفت: حضور در رقابت‌های لیگ بهانه‌ای برای حمایت از ورزش و قهرمانان ورزشی‌مان در رشته‌های مختلف از جمله کشتی و وزنه‌برداری است.

محرابی: کاوه خودش انصرافش را اعلام کرد/ حضورمان در لیگ بهانه‌ای برای حمایت از قهرمانان است

کیومرث محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برنامه تیم بیمه رازی برای حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کشتی گفت: امسال با یک نام و اسپانسر جدید در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد. 5 سال با بیمه قهرمان لیگ ایران و 3 دوره قهرمان باشگاه های جهان شدیم و پرافتخارترین باشگاه ایران بودیم.

وی ادامه داد: تصمیم بر این شد در فصل جدید لیگ برتر کشتی با نام ایران مال حضور پیدا کنیم و امیدواریم با تیم جدید حتی بتوانیم رکورد قهرمانی‌های بیمه را هم بشکنیم. در لیگ وزنه‌برداری هم با این اسپانسر شرکت خواهیم کرد.

محرابی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور محسن کاوه به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، تغییراتی در کادرفنی این تیم ایجاد خواهد شد یا نه عنوان کرد: با توجه به قانون فدراسیون کشتی مبنی بر عدم حضور مدیر تیم‌هلی ملی و سرمربیان تیم‌های ملی در لیگ کشتی، با پیشنهاد خودِ کاوه برای اینکه حرف و حدیث ایجاد نشود انصرافش را اعلام کرد، اما سایر نفرات زیر نظر پژمان درستکار ادامه خواهند داد. در کشتی فرنگی هم همان شاکله قبلی با هدایت حسن رنگرز به کارشان ادامه خواهند داد.

مدیر تیم‌های ورزشی باشگاه ایران مال درباره جذب کشتی‌گیران گفت: کار را برای جذب کشتی‌گیران آغاز کرده‌ایم و با نفرات اصلی به توافق رسیده‌ایم. با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داریم فرصت نداریم و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی باید با تیمی قدرتمند گام به میدان بگذاریم.

وی بابیان اینکه هدف ما از حضور در مسابقات لیگ رشته‌های ورزشی مختلف تنها قهرمان شدن نیست، تصریح کرد: حضور در این رقابت‌ها بهانه‌ای برای حمایت از ورزش و قهرمانان ورزشی‌مان در رشته‌های مختلف از جمله کشتی و وزنه‌برداری است. امیدواریم امسال مسابقات لیگ کشتی رونق و هیجان بیشتری داشته باشد و تماشاگران بیشتری را جذب کند، چون این موضوع به نفع کشتی است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول