اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

فیاضی: بعد از لیگ ملت‌ها برخی‌ها حسابی از خجالت ما در آمدند/ ناامید نیستیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از رقابت‌های لیگ ملت‌ها برخی‌ها با صحبت‌هایشان حسابی از خجالت ما در آمدند.

فیاضی: بعد از لیگ ملت‌ها  برخی‌ها حسابی از خجالت ما در آمدند/ ناامید نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، پوریا فیاضی درمورد اینکه گفته می‌شود اردوی تدارکاتی بلغارستان به دلیل اعتراض بازیکنان به عدم دریافت پاداش‌‌های لیگ ملت‌های 2019 بوده است، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد. تیم ما در شرایط کنونی توان برگزاری بازی دوستانه را نداشت، چراکه اکثر بازیکنان در دوره ریکاوری هستند و فکر می‌کنم در این اوضاع برگزاری بازی دوستانه سودی هم برای ما ندارد.

وی ادامه داد: بعد از لیگ ملت‌ها بازیکنان واقعا خسته هستند. بازی‌های سنگینی برگزار کردیم و واقعا تحت فشار بودیم. در پایان یک تورنمنت سخت توانستیم عنوان پنجم را به دست بیاوریم، اما متاسفانه برخی‌ها حسابی از خجالت ما در آمدند و بجای گفتن «خسته نباشید» برخورد بدی با ما داشتند. از دید خیلی‌ها این موضوعات کوچک و گذرا است، اما در واقع تاثیر زیادی روی بازیکنان می‌گذارد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در خصوص مسابقات انتخابی المپیک در روسیه گفت: بدون شک تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و از نظر من بهترین نتیجه کسب سهمیه المپیک است. با تیم‌های روسیه، کوبا و مکزیک بازی خواهیم کرد و حق نداریم تیمی را دست‌کم بگیریم. شاید همه فکر کنند تنها روسیه حریف جدی ما است، اما اینگونه نیست و باید مقابل تمام تیم‌ها با قدرت حاضر شویم. امیدوارم در این مسیر مردم هم ما را دعا کنند تا شرمنده‌ آنها نشویم.

فیاضی عنوان کرد: شاید کارمان در روسیه سخت باشد، اما ناامید نیستیم. مردم شک نداشته باشند که کم کاری نخواهیم کرد و می‌جنگیم تا بهترین نمایش را داشته باشیم. وقتی پیراهن تیم ملی را به تن می‌کنیم راهی جز جنگیدن برای پیروزی نداریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول