اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

سلطانی‌فر: کاراته با نتایج خوب توقع مردم را بالا برده است/امیدوارم تکواندو با 3 سهمیه 3 مدال بگیرد

وزیر ورزش با حضور در اردوی کاراته گفت: کاراته آنقدر نتایج خوب گرفته است که توقعات مردم را بالا برده است.

سلطانی‌فر: کاراته با نتایج خوب توقع مردم را بالا برده است/امیدوارم تکواندو با 3 سهمیه 3 مدال بگیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سلطانی‌فر با حضور در اردوی تیم ملی کاراته گفت:‌ از دوستان تشکر می‌کنم که این فرصت را فراهم کردند تا با قهرمانان دیدار داشته باشیم. اگر چه ارتباط دائمی بین وزارت ورزش و فدراسیون وجود دارد ما همه چیز را کاملا دقیق رصد می‌کنیم مردم ایران از کاراته انتظارات زیادی دارند چون شما توقعات را بالا برده‌اید چون اینقدر نتایج خوبی را کسب کرده‌اید توقع از شما بالا رفته است.

وی در ادامه گفت: ان‌شائآلله در کنار کشتی، شما هم با کاراته شانس کسب مدال طلا را دارید. البته تکواندو هم دارد فکر می‌کنیم با این اراده و هماهنگی کار را جلو ببریم می‌توانیم حداقل سهمیه را بگیریم.

هروی سرمربی تیم ملی کاراته گفت:‌ در مورد موفقیت‌های گنج‌زاده و طلایی که کسب کرده، پورشیب نیز در ازبکستان هم خط و نشان کشیده که مدال المپیک را می‌گیرد. ان‌شاءالله که کاراته سهمیه المپیک را کامل کسب کند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما برای خیلی از رشته‌ها و فدراسیون‌ها به خاطر شرایطی که وجود دارد برای سفرهای برون‌مرزی آنها محدودیت قائل شدیم اما برای کاراته اینطور نبوده است. ما تلاش کردیم منابع مالی لازم تأمین شود ما خدمتگذاران مردم در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم. ان‌شاءالله شما با کسب مدال در المپیک جواب این حمایت‌ها را بدهید. ان‌شاءالله شاهد افتخار‌آفرینی تک‌تک شما در المپیک باشیم. ان‌شاءالله این همدلی و همصدایی ما را به قله‌های افتخار خواهد رساند.

سلطانی‌فر وزیر ورزش به همراه رضا صالحی رئیس کمیته المپیک پس از پایان بازدید از اردوی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک به اردوی تیم ملی تکواندو سر زدند و در این دیدار سلطانی‌فر برای دقایقی با ورزشکاران تیم ملی تکواندو گفت‌وگو کرد.

سلطانی‌فر در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: نتایج شما به عنوان رشته‌ای که در کنار کشتی و وزنه‌برداری رقم خورده خیلی بالا است. انتظار اول ما از تکواندو، کشتی و کاراته است و بعد با توجه به کاهش سهمیه وزنه‌برداری این رشته در جایگاه بعد قرار دارد. پولادگر در گذشته گفته که در بهترین شرایط سه سهمیه المپیک را کسب می‌کنیم اما هم من و هم صالحی امیری امیدواریم با این سه سهمیه سه مدال را کسب کنیم. 

وی افزود: در سال‌ جدید با توجه به شرایط مالی ما در اعزام‌ها محدودیت‌هایی را داشته‌ایم اما برای رشته‌های مدال‌آور المپیک هیچ محدودیتی نداریم. در شورای برون‌مرزی تمام اعزام‌های شما موافقت شده و تأمین اعتبار مالی صورت گرفته است ان‌شاءالله با همین شرایط و روند رو به جلو ببریم همدل و همصدا شویم تا با افتخارآفرینی باعث شادی ملت ایران شویم.

وزیر ورزش و جوانان درباره حضور بانوان در ورزشگاه باتوجه به ضرب العجل فیفا خاطرنشان کرد: به موقع در این مورد صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول