اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیام قدردانی مدیرعامل باشگاه تراکتور از حضور پرشور هواداران

مدیرعامل باشگاه تراکتور پیام تشکر و قدردانی از حضور پرشور هواداران در جشن خانوادگی ولایت و امامت که به همراه رونمایی از لوگو و پیراهن تراکتور بود، صادر کرد.

پیام قدردانی مدیرعامل باشگاه تراکتور از حضور پرشور هواداران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، در متن پیام مهندس غلامرضا صادقیان آمده است: سلام و عرض ادب خدمت هواداران پرشور تراکتور که بهترینی دیگر در عرصه فوتبال خلق کردند. امروز پرشورها فرهنگ و شأن بالایشان را در حضور بانوان طرفدار تراکتور، نشان داده و بدون کوچکترین حاشیه و مشکلی در کمال آرامش و امنیت مراسم را تماشا و همراهی کردند و نام تراکتور را در سالن شش هزار نفری شهید پورشریفی طنین انداز کردند.

قطعا این حضور حماسی و تشویق‌های شما هواداران قوت قلبی برای مالک، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تراکتور شد که باعث می‌شود با اقتدار در مسابقات لیگ برتر حاضر شویم.

همچنین این حمایت پرشورها وظیفه مدیریت باشگاه را سنگین‌تر می‌کند تا با تلاش بیشتر در راستای موفقیت و حرفه‌ای گری قدم برداریم.

جا دارد از مسئولان استان، بویژه تلاشها و حمایتهای فرماندار محترم تبریز ؛مدیرکل ورزش و جوانان استان ؛رییس ورزش و جوانان شهرستان تبریز و عوامل پرتلاش و زحمتکش انتظامی و امنیتی استان شهرستان تبربز نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشم؛ چرا که برگزاری این جشن خانوادگی بدون مدیریت وکمک این عزیزان غیرممکن بود.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول