اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

جان: ساری تنها با من 60 ثانیه حرف زد؛ یوونتوس به من قول دیگری داده بود!

ستاره آلمانی یووه پس از خط خوردن از لیست بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: شوکه شدم، باشگاه قولی دیگر به من داده بود و ساری در این خصوص تنها یک دقیقه حرف زد!

جان: ساری تنها با من 60 ثانیه حرف زد؛  یوونتوس به من قول دیگری داده بود!

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز لیست بازیکنان یوونتوس از سوی ساری برای لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که بسیاری از فوتبال دوستان را شوکه کرد.

در این لیست نام های ماریو مانژوکیچ و امره جان دیده نمی شود. ستارگانی که برای یووه عملکرد خوبی داشته و این اتفاق دور از تصور رسانه ها بود.

امره جان در این خصوص اظهار داشت: من شوکه شدم و بسیار عصبانی هستم. هفته پیش باشگاه قولی دیگر به من داد ولی دیروز مربی به من زنگ زد و در حد کمتر از یک دقیقه به من گفت که در لیست نیستم.

وی ادامه داد: نه توضیحی داد نه علتش را گفت. این یک ناامیدی برای من است و به همراه دارد. من باید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم.

ستاره آلمانی تصریح کرد: من و مدیربرنامه ام با باشگاه های دیگر حرف زده بودیم. پس از صحبت با یوونتوس تصمیم به ماندن گرفتم. اگر چنین چیزی را می دانستم در یوونتوس نمی ماندم. حالا فکرهایم را می کنم و تصمیم را به باشگاه و مدیربرنامه ام می گویم!

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول