اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

توضیحات رئیس‌ کمیته بین‌المللی المپیک درباره علاقه آلمان برای میزبانی المپیک

رئیس آلمانی کمیته بین‌المللی المپیک از احتمال آمادگی آلمان برای میزبانی بازی‌های المپیک با وجود شکست در رفراندوم، اطمینان دارد.

توضیحات رئیس‌ کمیته بین‌المللی المپیک درباره علاقه آلمان برای میزبانی المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) تاکید کرد با وجود برگزاری رفراندوم برای مونیخ و هامبورگ جهت میزبانی بازی‌های المپیک، احتمال میزبانی آلمان برای بازی‌های المپیک وجود دارد.

این مقام ارشد 65 ساله ورزش جهان اعلام کرد که صحبت‌هایی درباره کاندیداتوری آلمان برای بازی‌های المپیک 2032 یا 2036 وجود دارد. IOC بعد از انصراف چند شهر از میزبانی المپیک، بر کاهش هزینه‌های اعلام آمادگی برای میزبانی المپیک تاکید کرده است.

اصلاحاتی که در ماه جولای به تصویب رسید به این معنی است که میزبانان بازی‌های المپیک لازم نیست فقط یک شهر را برای میزبانی اعلام کنند بلکه می توان آنها را گسترش داد تا شامل کل مناطق یا حتی کشورهای مختلف شود.

جدول زمانی اعلام میزبان بازی‌های المپیک نیز تغییر کرده به طوری که لازم نیست شهر میزبان المپیک از 7 سال قبل مشخص شود.

باخ در این باره اظهار داشت: من به جرات می گویم که صحبت‌هایی درمورد موضوع پیشنهادی احتمالی المپیک از آلمان شده است. ما نسبت به بازی‌هایی در سطح بین‌المللی به ویژه المپیک تردید کمتری داریم.

وی ادامه داد: شما می‌بینید که آخرین میزبانی‌ها را به پاریس و میزبانی بازی‌های زمستانی را به ایتالیا دادیم علاوه بر این لس‌آنجلس هم میزبان بازی‌های 2028 است. ما همچنین علاقه آلمان را برای گرفتن میزبانی دیده‌ایم که این نشان می‌دهد اصلاحاتی که 5 سال قبل شروع کردیم جواب داده است.

مونیخ بعد از شکست در رفراندوم، از اعلام آمادگی برای میزبانی بازی‌های زمستانی 2022 کنار رفت و میزبانی این بازی‌ها به چین رسید.

هامبورگ نیز در یک نظرسنجی از اعلام آمادگی میزبانی برای بازی‌های 2024 کنار رفت و پاریس این میزبانی را گرفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول