اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه دربی 90|هوادارانی که بلیت ندارند به دنبال بازار سیاه + عکس و فیلم

بسیاری از هواداران استقلالی و پرسپولیسی نتوانستند بلیت تهیه کنند در حال حاضر به دنبال بلیت این دیدار از طریق بازار سیاه هستند.

حاشیه دربی 90|هوادارانی که بلیت ندارند به دنبال بازار سیاه + عکس و فیلم

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رفته به رفته به تعداد هواداران استقلال و پرسپولیس افزوده می‌شود این در حالی است که بسیاری از هواداران با بدست داشتن بلیت الکترونیکی و کارت ملی به راحتی می ‌توانند وارد ورزشگاه شوند  اما هستند هوادارانی که نتوانستند بلیت تهیه کنند و در ورزشگاه آزادی در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

* نیروی انتظامی با استفاده از بلند گو در حال پراکنده کردن هوادارانی است که بلیت ندارند و هشدار می‌دهد که باید با بلیت الکترونیکی وارد ورزشگاه شوند. 

* از نکات قابل توجه این دیدار می‌توان به هوادارانی اشاره کرد که به دنبال بازار سیاه هستند تا بتوانند از این طریق بلیت تهیه کنند. 

* هواداران استقلال و پرسپولیس از فرصت استفاده کردند و در حال استراحت کردن در چمن‌های محوطه آزادی هستند و با در دست داشتن بلیت به کری خوانی سنتی خود ادامه می‌دهند. 

* اطراف ورزشگاه آزادی ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد. 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول