اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

خسروی وفا: اردوها کیفیت نداشته باشد، به فدراسیون پول کمتری می‌دهیم/ با تیروکمان به تفاهم رسیدیم

رئیس کمیته پارالمپیک تاکید کرد: در صورتی که اردوهای برگزار شده برای ورزشکاران کیفیت لازم را نداشته باشد، اعتبارات تخصیص‌داده شده به فدراسیو‌ن‌ها کاهش می‌یابد.

خسروی وفا: اردوها کیفیت نداشته باشد، به فدراسیون پول کمتری می‌دهیم/ با تیروکمان به تفاهم رسیدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در جمع خبرنگاران در مورد مجمع امروز گفت: در مجمع امروز ساختار سازمان بررسی شد تا به تصویب اعضا برسد. انتخابات هم در پست‌های بازرسی و عضو هیات اجرایی برگزار شد. موضوع دیگر اصلاح اساسنامه بر مبنای الزاماتی بود که داشتیم. با توجه به جدا شدن 8 رشته و تحت پوشش قرار گرفتن آنها در فدراسیون‌های ورزشی، قرار شد کارگروهی برای بررسی اساسنامه با حضور روسای فدراسیون‌ها، نماینده کمیته، وزارت ورزش و پارالمپیک تشکیل شود تا این اساسنامه ظرف 3 ماه آینده به دولت ارائه شود.

خسروی وفا در باره موضوع بودجه عنوان کرد: تحریم‌هایی در کشور وجود دارد اما ما مشکل بودجه نداریم. بحران هم نیست، با اولویت همه چیز حل می‌شود. با توجه به تعریف و مصوبه‌ای که برای تقسیم بودجه گذاشته‌ایم، با مشکلی مواجه نخواهیم شد. مشکل اصلی ورزش این است که هزینه‌های نابجا می‌کنیم، بعد کم می‌آوریم. اما ما مطابق برنامه عقب نیستیم، ظرف سه ماه آینده هم کادر اعزامی را معرفی خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: تا الان 22 درصد از بودجه را گرفته‌ایم. 6 میلیارد پول کمی نیست. ما هم مشکل مالی نیست. به هر نحوی که بودجه بدهند، از برنامه‌ها عقب نمی‌مانیم. من به آقای نوبخت هم گفتم ورزش یک موضوع ملی است و ما از کار کم نمی‌گذاریم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر ناراحتی کمانداران از کیفیت اردوها و جلسه‌ای که با فدراسیون تیراندازی با کمان داشت، تصریح کرد: دو جلسه داشتیم که به تفاهم خوبی رسیدیم، مطالبات ورزشکاران مطرح شد. قرار داشت اگر کاستی‌هایی بوده برطرف شود، حتی اگر پول به فدراسیون نرسد، با توجه به این که این رشته‌ها زیر نظر فدراسیون‌ هستند نباید فرقی بین آنها گذاشته شود. ما این پیش بینی را داشته‌ایم که برای اعزام به هر ورزشکار 20 میلیون تومان بدهیم. برای ورزشکاران طلایی هم روزانه 350 هزار تومان، برای نقره و برنز هم 300 هزار تومان در نظر گرفته‌ایم. تعداد اردوها هم تصویب شده است و فدراسیون‌ها طبق برنامه پیش بروند پول می‌گیرند. ما به هیچ فدراسیونی بدهی نداریم.

خسروی وفا در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید از کجا می‌دانید پولی که به فدراسیون‌ها می‌دهید جای دیگر هزینه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ما یک ناظر فنی و یک ناظر مالی داریم که یک سال قبل از بازی‌ها شرایط را بررسی می‌کنند. قبلا گلایه‌هایی بود مبنی بر اینکه برخی اردوها کیفیت لازم را ندارد. اگر این طور باشد به فدراسیون پول کمتری می‌دهیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول