اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پرونده لباس کاروان ایران در توکیو تقدیم رئیس کمیته ملی المپیک شد

جلسه کارگروه لباس کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و آثار ارسالی به دبیرخانه فراخوان لباس مورد بررسی قرار گرفت.

پرونده لباس کاروان ایران در توکیو تقدیم رئیس کمیته ملی المپیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ امین عارف نیا مسئول فرهنگی کاروان المپیک 2020 با در این باره اظهار داشت:

بیش از 130 اثر به دبیرخانه واصل شده که آثار تعدادی از طراحان سرشناس ایران در میان آنها وجود دارد و این بیانگر اهمیت موضوع برای جامعه طراحان لباس ایرانی است.

وی به نقش موثر دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این فراخوان اشاره کرد و گفت: تعامل وزارت فرهنگ و ارشاد و کمیته ملی المپیک در روند برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با حضور ایران در المپیک 2020 توکیو گسترده و در حوزه های مختلف است.

عارف نیا ادامه داد: این که لباس کاروان با محوریت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در دست طراحی است بیانگر توجه کمیته ملی المپیک در ملاحظات کارشناسی و اتخاذ رویکرد حرفه ای است.

مسئول فرهنگی کاروان المپیک 2020 اظهار امیدواری کرد تا پایان پاییز طرح نهایی لباس کاروان المپیک جمهوری اسلامی ایران انتخاب و روند تولید آن آغاز شود.

در این جلسه سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد، احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و سجادی سرپرست کاروان المپیک 2020 نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول