اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تیشه‌گران: ورزشکاران ناشنوا نتایج خوبی در بازی‌های آسیایی کسب خواهند کرد/ امیدواری به تخصیص پاداش مناسب

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: قطعاً ورزشکاران ما مدال‌های خوبی در بازی‌های آسیایی ناشنوایان کسب خواهند کرد و امید زیادی به نتیجه گیری کاروان ایران داریم.

تیشه‌گران: ورزشکاران ناشنوا نتایج خوبی در بازی‌های آسیایی کسب خواهند کرد/ امیدواری به تخصیص پاداش مناسب

به گزارش خبرگزاری فارس، مهران تیشه‌گران در خصوص بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: در این بازدید مشکلات زیرساختی در فدراسیون مطرح شد که با توجه به کمبودهای موجود وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک قول دادند بعد از 40 سال و پس از اتمام بازی های آسیایی، بازسازی مجموعه به صورت بخش به بخش آغاز شود.

وی ادامه داد: متاسفانه چانه بودجه فدراسیون از همان اول کوچک گرفته شده است و به نوعی بودجه ما از همان ۱۵ سال قبل بر اساس یکی دو رشته بسته شده است، اما با توجه به اینکه اکنون ۱۷ رشته ورزشی را تحت پوشش قرار می‌دهیم این بودجه کفاف ما را نمی‌دهد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: حضور سلطانی‌فر و صالحی امیری و به خصوص تاج‌گردون که عضو هیئت رئیسه فدراسیون ناشنوایان نیز هست خیلی موثر بود و از نزدیک با مشکلات ورزشکاران ناشنوا آشنا شدند.

تیشه‌گران درباره اعزام کاروان ایران به بازی‌های آسیایی ناشنوایان گفت: صالحی امیری قول داد البسه کاروان را تقبل کند و همچنین مبلغی را به عنوان کمک مالی برای فدراسیون در نظر گرفت. با توجه به اینکه وزارت ورزش نیز از قبل کمک مالی خوبی به ما داشته است حسابمان خالی نیست و اگر کمک کمیته هم برسد مشکلی برای اعزام نخواهیم داشت.

وی افزود: البته خوشبختانه الان هم مشکلی نداریم، اما این اتفاق دلگرمی خوبی برای ما و ورزشکاران بود. قطعاً ورزشکاران ما مدال‌های خوبی کسب خواهند کرد؛ ما در دوره گذشته پنجم شدیم و قول دادیم این رتبه را در این دوره هم تکرار کنیم البته برای ارتقای این رتبه نیز تلاش خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با بیان اینکه در این دوره با ۶۰ درصد از ظرفیت خود عازم مسابقات می‌شویم گفت: با آمادگی خوبی که از بچه‌ها سراغ داریم، امیدواریم تا رده چهارم هم بالا برویم. تمام اردوها بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، برگزار شده است. البته برخی ورزشکاران مشکلات و دغدغه های شخصی و معیشتی داشتند که عملاً مربوط به ما نمی‌شود هرچند وظیفه داریم از آنها حمایت کنیم.

تیشه گران تصریح کرد: امید زیادی به نتیجه گیری کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ناشنوایان داریم که خوشبختانه با حمایت‌های هیئت رئیسه قدرتمند و کاربلدی که داریم و مورد تایید وزیر ورزش هم قرار گرفتند کارها به خوبی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ناشنوا صدایی ندارند و رسانه‌ها صدای این عزیزان هستند گفت: امیدواریم افتخار آفرینی های آنها بازتاب خوبی در رسانه ها و در بین مردم داشته باشد.

تیشه‌گران درباره گلایه ورزشکاران از عدم یکسان بودن پاداش هایشان با ورزشکاران سالم گفت: مشکلات اقتصادی در تمام کشور وجود دارد و حتی وزارت ورزش برای پرداخت پاداش‌های جاکارتا نیز با مشکل روبرو شد، اما با صحبت‌هایی که انجام دادیم امیدواریم نیمی از پاداش‌هایی که برای ورزشکاران سالم در بازی‌های آسیایی نظر گرفته‌اند به مدال آوران بازی‌های آسیایی ناشنوایان نیز تخصیص دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول