اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازگشت نوشاد عالمیان به صدر بازیکنان آسیای میانه

با انتشار دهمین رنکینگ جهانی در سال 2019 نوشاد عالمیان پس از 22 ماه به صدر جدول بازیکنان آسیای میانه بازگشت.

بازگشت نوشاد عالمیان به صدر بازیکنان آسیای میانه

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، پس از بازیهای خوب بازیکنان کشورمان و صعود 2 پله از رتبه 9 به 7 آسیا و همچنین صعود هر 4 ملی پوش ایران به جمع 32 بازیکن برتر آسیا، ضمن در رنکینگ جهانی، باعث شد نوشاد عالمیان پس از 22 ماه به صدر بازیکنان منطقه آسیای میانه بازگردد. 

در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی نوشاد عالمیان با 27 پله صعود و قرار گرفتن در مکان 66 جهان، رتبه 27 آسیا و اول آسیای میانه را هم به خود اختصاص داد. کایریل گراسیمنکو از قزاقستان که از ژانویه 2018 در صدر بازیکنان آسیا میانه قرار داشت در رنکینگ جهان بدون تغییر در مکان 72 ایستاد تا صدر جدول آسیای میانه را به نوشاد عالمیان دهد. گراسیمنکو هم اکنون نفر 29 رده بندی بازیکنان آسیاست. 
رده های سوم و چهارم منطقه آسیای میانه در اختیار نیما عالمیان و کنجایوف از ازبکستان است ضمن اینکه امیرحسین هدایی و امین احمدیان مکان های پنجم و ششم آسیای میانه را در اختیار دارند.
انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول