اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ژیگادلو: اولویت در ورزش قطر با فوتبال است/ تحمل آب و هوای دوحه برام سخت بود

پاسور لهستانی تیم والیبال العربی قطر گفت: با توجه به میزبانی جام‌جهانی فوتبال در سال 2022، این رشته مهمترین ورزش در قطر به شمار می‌رود.

ژیگادلو: اولویت در ورزش قطر با فوتبال است/ تحمل آب و هوای دوحه برام سخت بود

به گزارش خبرگزاری فارس، لوکاس ژیگادلو پاسور لهستانی برای فصل پیش رو به تیم والیبال العربی قطر پیوست. او سابقه حضور در لیگ ایران و تیم بانک سرمایه را هم در سوابق خود دارد؛ جایی که توانست همراه با این تیم سه بار عنوان قهرمانی ایران را کسب کند.

قطر هفتمین کشوری است که ژیگادلو در آن توپ خواهد زد. او حدود سه هفته است که به قطر سفر کرده و در این مدت متوجه شده که با توجه به میزبانی جام‌جهانی فوتبال در سال 2022، این رشته مهمترین ورزش در قطر به شمار می‌رود.

وی در این خصوص اظهار داشت: اولویت‌ها باشگاه‌های ورزشی در قطر روی فوتبال است و سپس آنها به سایر رشته‌های ورزش همچون والیبال، هندبال و بسکتبال توجه می‌کنند. آنها از حالا درحال برنامه‌ریزی برای جام‌جهانی 2022 هستند. 

وی که تحت تاثیر شرایط و امکانات ورزش در قطر قرار گرفته، در این مورد گفت: شرایط و امکانات در این کشور بسیار خوب است. آموزش در رده‌های پایه به خوبی در حال انجام است.

ژیگادلو درمورد سختی‌های زندگی در قطر خاطرنشان کرد: شرایط آب و هوایی تنها موردی است که تحمل آن در دوحه کمی سخت است. در ابتدا شرایط برای من خیلی سخت بود. من در این مدت تنها یک مسیر را طی می‌کردم؛ اتاق، ماشین، سالن و برعکس! من به هیچ وجه بیرون نمی‌روم.

پاسور تیم والیبال العربی ادامه داد: من ملاقات چندانی با مردم ندارم. اخیراً یکی از دوستانم یک دوچرخه خرید و من از این کار او تعجب کرده و علت را پرسیدم. او پاسخ داد که در ماه نوامبر شرایط تغییر خواهد کرد یعنی دمای هوا معمولی و آب و هوا مطبوع می‌شود. این روزها واقعا شرایط زندگی از نظر جوی برایم سخت است.

ژیگادلو که در لهستان، یونان، ترکیه، روسیه، ایتالیا و ایران سابقه بازی دارد اخیراً شاهد مسابقات جهانی دوومیدانی در قطر بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول