اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قهرمانی بنگال واریرز در پروکبدی با نبی‌بخش و پایین‌محلی/ اتراچالی بهترین مدافع جهان شد+تصاویر

فصل هفتم رقابت های پروکبدی هند با قهرمانی معین نبی بخش و محمدتقی پایین محلی در تیم بنگال واریرز به پایان رسید.

قهرمانی بنگال واریرز در پروکبدی با نبی‌بخش و پایین‌محلی/ اتراچالی بهترین مدافع جهان شد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، لیگ ستارگان کبدی هند که نگاه میلیون‌ها بیننده تلویزیونی را به خود جلب می کند و ورزش اول کشور پرجمعیت هند به حساب می‌آید، با قهرمانی بنگال واریزر به پایان رسید.

دیدار فینال تمام ایرانی پروکبدی هندوستان بین تیم های بنگال واریرز و دابانگ دهلی برگزار شد و در نهایت معین نبی بخش و محمدتقی پایین محلی ملی پوشان کشورمان با کمک هم تیمی های خود در بنگال واریرز موفق شدند تیم دابانگ دهلی را که از معراج شیخ دیگر ستاره ایرانی سود می برد را با نتیجه ٣٩ بر ٣٤ شکست دهند و جام قهرمانی این فصل رقابت ها را بالای سر ببرند.

 

معین نبی بخش در بازی فینال با درخشش خیره کننده خود زمینه ساز قهرمانی تیمش بود و پس از اتمام مسابقه دو جایزه فردی هم از سوی مسئولان برگزاری به وی اهدا شد.

همچنین تیم دابانگ دهلی هم با معراج شیخ کاپیتان ایرانی خود در این فصل رقابت های پروکبدی به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

 

این تمام درخشش ستاره های کبدی ایران در لیگ کبدی هند نبود. فاضل اتراچالی کاپیتان تیم ملی کبدی  امسال به همراه تیم یومومبای توانست به نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کند و مسئولان برگزاری مسابقات کاپیتان تیم ملی ایران را به عنوان بهترین مدافع جهان انتخاب کردند. تیم یومومبای هندوستان با کاپیتان ایرانی خود فاضل اتراچالی به عنوان سوم مسابقات پروکبدی در فصل هفتم دست پیدا کرد.

 

انتخاب فاضل اتراچالی به عنوان بهترین مدافع این فصل رقابت های پرو کبدی موفقیت دیگری برای کبدی ایران در عرصه های بین المللی بود.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول