اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بسکتبال خوزستان بدون رئیس و سرپرست

هیات بسکتبال استان خوزستان مدتی است که رئیس و سرپرست ندارد.

بسکتبال خوزستان بدون رئیس و سرپرست

به گزارش خبرگزاری فارس، خوزستان که یکی از استانهای فعال در بسکتبال است، مدتی است که بدون سرپرست و رئیس اداره می‌شود.

شهرام پرنیاک که از 14 مرداد 94 ریاست آن را عهده دار بود به دلیل مشغله کاری در خارج از استان، فعالیت چندانی در این استان نداشت و با پایان دوره‌اش هنوز سرپرستی هم برای آن انتخاب نشده است.

پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان به همراه چند تیم لیگ دسته اولی و دسته دومی در بسکتبال خوزستان فعال هستند، اما مشخص نیست چرا در این مدت همتی برای تعیین مدیریت هیات آن نشده است.

مسعود عماری، دبیر فدراسیون در این باره به فارس گفت: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باید سرپرستی را برای این هیات تعیین می‌کرد، اما با توجه به اینکه قرار بوده هرچه زودتر انتخابات برگزار شود، هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد حضور پرنیاک در خارج از استان گفت: او دو روز در خارج از استان فعالیت می‌کرد و سایر روزها مشغول به کار بود. ما هم در فدراسیون این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا هرچه زودتر وضعیت آن مشخص شود.

به گزارش فارس، هیات خوزستان در حالی بدون رئیس و سرپرست اداره می‌شود که لیگ برتر بسکتبال از نهم آبان آغاز می‌شود و مشخص مسئول برگزاری مسابقات در این استان چه کسی خواهد بود.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول