اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: توجه ویژه ای به بازی های ساحلی داریم/ فرهادی زاد: از توانمندی بانوان در مربیگری استفاده می کنیم

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: کمیته بین المللی المپیک توجه ویژه ای به بازی های ساحلی دارد.

سعیدی: توجه ویژه ای به بازی های ساحلی داریم/ فرهادی زاد: از توانمندی بانوان در مربیگری استفاده می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  کیکاووس سعیدی با ارائه گزارشی از مسابقات جهانی بازی های ساحلی به میزبانی قطر اظهار امیدواری کرد که ایران در دوره های بعدی با تیم های بیشتری در این رقابتها شرکت کند. او گفت: کاروان ایران با چهار رشته در اولین رویداد جهانی بازی های ساحلی حاضر شد که در این مسالقات ۹۷ کشور  شرکت کرده بودند.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک با اشاره به سطح بالای این دوره از  مسابقات، میزبانی قطر را بسیار خوب توصیف کرد. او در مورد وضعیت تیم های شرکت کننده  از ایران در این مسابقات توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: در کشتی فقط ما یک سهمیه داشتیم که با وایلدکارت در مسابقات حضور پیدا کرد و همین یک نفر نیز  توانست همه حریفانش را ضربه فنی کند.

سعیدی افزود: در کاراته نیز بانوی ما با همه نامداران جهان مبارزه کرد و در عین شایستگی مدال نقره را به دست آورد.

او بیان کرد: کاروان ما در رده بندی در مجموع عنوان نهم را به دست آورد که با توجه به تعداد کم شرکت کنندگان ما نیز این رتبه قابل قبول است.

دبیر کلی کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری و نتایج اجلاس آنوک در حاشیه این بازی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: شخص توماس باخ نیز حضور داشت و از کشورمان نیز  دکتر صالحی امیری نیز در این جلسه  شرکت کرد.

وی ادامه  داد: در حاشیه این مراسم رییس کمیته المپیک کشورمان توانست ۶ ملاقات با روسای کمیته‌های المپیک دیگر کشورها داشته باشد  و نتایج خوبی هم از این نشستها به دست آمد.

سعیدی با اشاره به این موضوع که کمیته بین المللی المپیک توجه ویژه ای به بازی های ساحلی دارد بیان کرد که امیدواریم با حضور حداکثری ورزشکارانمان در رشته های مختلف بتوانیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

*فرهادی زاد: از توانمندی بانوان در مربیگری استفاده می کنیم

فرهادی زاد حضور یک مربی خانم در کنار بانوان ورزشکار را از لحاظ همدلی و ایجاد روحیه مناسب برای ورزشکاران، دارای  اهمیت خاصی ارزیابی کرد.

مهین فرهادی زاد در جلسه وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی، توانمندی های مربیان بانوان را مورد توجه قرار داد و از روسای فدراسیون ها خواست تا زمینه بکارگیری موثر مربیان بانوان را فراهم آورند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، حضور مربی بانوان در کنار ورزشکاران را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: حضور یک مربی خانم در کنار بانوان ورزشکار از لحاظ همدلی و ایجاد روحیه مناسب برای ورزشکار اهمیت خاصی دارد به همین دلیل باید حضور مربیان زن را در کنار  دختران ورزشکاران تقویت کنیم و حتی برای ورزش های جدید و نوظهور که از آقایان به عنوان مشاور استفاده می کنیم و مشکلی هم وجود نداشته، باید زمینه توانمندی بانوان مربی را بوجود آورده و فضا را برای همکاری موثر بانوان ایجاد کنیم.

فرهادی زاد بهره گیری از ظرفیت کمپ های آموزشی در کنار رویدادهای بین المللی را برای ارتقا   توانمندی مربیان بانوان مورد توجه قرار داد و از روسای فدراسیون ها خواست که زمینه استفاده از این ظرفیت را برای بانوان بوجود آورند.

معاون ورزش بانوان همچنین خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای سرپرستان بانوان تیم های ورزشی در استان های کمتر برخوردار از سوی فدراسیون ها شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول