اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شمس: باید با تمام قدرت در مرحله نهایی جام ملت‌ها حاضر شویم/ عملکرد بازیکنان جوان خوب بود

سرمربی تیم ملی گفت: روز گذشته تیم ملی با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجریه ها عملکرد خوبی داشتند.

شمس: باید با تمام قدرت در مرحله نهایی جام ملت‌ها حاضر شویم/ عملکرد بازیکنان جوان خوب بود

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین شمس در رابطه با پیروزی 4 بر صفر تیم ملی فوتسال مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها گفت:  روز گذشته تیم ملی خیلی مطمئن و منطقی بازی کرد و من به شخصه گمان نمی کردم که با این تعداد اختلاف گل پیروز شویم و پیش بینی من پیروزی با اختلاف یک یا دو گل بود چرا که تیم ترکمنستان خیلی بهتر از قبل شده و خدا را شکر که بازی را با این اختلاف و نتیجه خوب بردیم.

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص تلفیق بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان گفت: بهتر است ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در فرصت باقیمانده بازیکنان جوان بیشتری را دعوت کند ضمن اینکه این ۸ بازیکن هم بازیکنان خوبی بودند مخصوصاً مهدی کریمی نشان داد با این سن کم چقدر بازیکن خوبی است و به نظر من تیم ملی چپ پای جدیدی  پیدا کرده است.

شمس گفت: روز گذشته بازیکنان باتجربه مثل مهدی جاوید و اصغر حسن زاده و ابوالقاسم عروجی طبق معمول با تجربه و عالی عمل کردند اما من در میان بازیکنان جوان بازیِ مهدی کریمی را خیلی پسندیدم. مسعود محمدی سنگربان تیم ملی روز خوبی داشت و خوب و مطمئن کار کرد و با عملکردش نوید یک دروازه بان مطمئن را به تیم ملی داد.

حسین شمس در پایان گفت: این مسابقات  فرصتی است تا جوانهای تیم خود را بهتر نشان دهند و  امیدواریم که مسابقات تدارکاتی یکی پس از دیگری برگزار شود تا به ترکیب اصلی برسیم و با قدرت تمام پا به مسابقات جام ملتهای آسیا بگذاریم

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول