اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نوروزی: هیچ ملی‌پوشی دوپینگ نکرده/ در فدراسیون پزشکی - ورزشی به روی بهلول‌زاده باز است

رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی کشورمان گفت: اگر رضا بهلول‌زاده کمک پزشکی بخواهد در فدراسیون به روی او باز است.

نوروزی: هیچ ملی‌پوشی دوپینگ نکرده/ در فدراسیون پزشکی - ورزشی به روی بهلول‌زاده باز است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا نوروزی مدیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ و رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی کشورمان در خصوص ارائه امکانات پزشکی به ورزشکاران گفت: ما همواره خدماتی ارائه می‌دهیم اما این مسأله نیاز به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارد. ما پیگیری‌های زیادی در این باره انجام دادیم تا بتوانیم امکانات جامعی به ورزشکاران بدهیم.

وی در خصوص مثبت شدن تست دوپینگ 30 ورزشکار افزود: در 9 ماه اول سال 2019 از 791 ورزشکار تست گرفته شد که 35 تست متأسفانه مثبت بود اما ورزشکاران برجسته و ملی‌پوش در این 35 نفر نیستند هر چند که این موضوع برای هیچ ورزشکاری پسندیده نیست و ما باید تلاش کنیم تا تعداد مثبت شدن دوپینگ ورزشکاران کم شود. حتی یک مورد هم برای ما زیاد است.

رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی کشورمان درباره گزارش‌هایی در برخی از مربیان در باشگاه‌های محلی و تجویز دوپینگ به ورزشکاران نوجوان و جوان خاطرنشان کرد: یک قسمتی از این مسأله بر عهده ما است اما همه باید دست به دست همه بدهند و جامعه ورزش و اصحاب رسانه در این زمینه کمک کنند تا با چنین پدیده‌ای برخورد شود. البته دخالت افراد بدون صلاحیت در این زمینه گزارش شده که آن را پیگیری می‌کنیم. 

نوروزی درباره اینکه آیا رضا بهلول‌زاده ورزشکار مصدوم رشته ژیمناستیک به فدراسیون پزشکی - ورزشی برای مداوا مراجعه کرده یا نه، اظهار داشت: در فدراسیون پزشکی - ورزشی به روی همه باز است و من از این مسأله اطلاعی ندارم که این ورزشکار به فدراسیون پزشکی - ورزشی مراجعه کرده یا نه اما اگر کمکی لازم باشد قطعاً در خدمت این ورزشکار خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول