اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

طلایی: هدفمان حضور در فینال لیگ برتر کشتی آزاد است/ قرارداد عبادی هیچ مشکلی ندارد

مدیر فنی تیم کشتی آزاد اترک خراسان شمالی گفت: تمام هدفمان حضور در فینال است، اما همه چیز به روز مسابقه و عملکرد بچه‌ها روی تشک بستگی دارد.

طلایی: هدفمان حضور در فینال لیگ برتر کشتی آزاد است/ قرارداد عبادی هیچ مشکلی ندارد

فاطمه شکری- محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تیمش برای حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: چند روزی است اردوی خود را در کرج آغاز کرده‌ایم و خوشبختانه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. تلاش می‌کنیم با تمام قوا روی تشک برویم و با دست پر خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس پیروزی در نیمه نهایی و حضور در فینال برای تیمش قائل است، گفت: کم شانس نیستیم و تمام هدفمان حضور در فینال است، اما همه چیز به روز مسابقه و عملکرد بچه‌ها در روز جمعه روی تشک بستگی دارد. ما هر آنچه که نیاز بوده انجام داده‌ایم و امیدواریم مزد زحماتمان را بگیریم.

مدیر فنی تیم کشتی آزاد اترک خراسان شمالی درباره شکایت تیم تا ثبت جهانی توس از جمال عبادی و تلاش برای محروم کردن این کشتی‌گیر از حضور در دیدار نیمه‌نهایی گفت: عبادی قراردادی یک طرفه با تیم توس بسته بود، در حالی‌که امضای نماینده این تیم پای برگه قرارداد نبود. زمانی هم که ما استعلام گرفتیم مسئولان سازمان لیگ این موضوع را تایید کردند.

طلایی افزود: عبادی بعد از چند روز با مراجعه به سازمان لیگ خواستار ابطال آن قرارداد می‌شود و نامه‌ای خطاب عسگری، دبیر فدراسیون کشتی می‌نویسد و او هم نامه را به نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ ارجاع می‌دهد تا قرارداد قدیم باطل و قرارداد جدید ثبت شود، اما چون در آن روز نصیرزاده در فدراسیون حضور نداشته، همکاران او در سازمان لیگ به اشتباه برای عبادی کارت مسابقات را صادر می‌کنند.

مدیر فنی تیم کشتی آزاد اترک خراسان شمالی گفت: بعد از حضور نصیرزاده در سازمان لیگ و مشاهده نامه عسگری، وی دستور به ابطال قرارداد قبلی عبادی و کارت مسابقه‌اش و صدور آی‌دی کارتش برای تیم ما می‌کند که کاملا قانونی بوده است و اعتراض دوستان کاملا بیهوده و غیرمنطقی است.

وی با بیان اینکه ما هم نسبت به جبرئیل حسن‌اُف اعتراض داریم، عنوان کرد: در حالی که اول ما با این کشتی‌گیر صحبت کرده و کار را تمام کرده بودیم، اما یکی از مسئولان تیم حریف به او گفته بود تیمی که او را می‌خواهد، یعنی ما، پول ندارد و تیم توس در اصل خواهان او بوده که از نظر ما تخلف است.

طلایی درباره میزبانی بجنورد در جام باشگاه‌های جهان گفت: این موضوع انگیزه تیم ما را به عنوان میزبان مسابقات بالاتر می‌برد و تلاش می‌کنیم یکی از نمایندگان ایران در این رقابت‌ها باشیم. از استاندار خراسان شمالی و مسئولان اترک هم تشکر می‌کنیم که در این مدت حمایت خوبی از تیم داشتند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول