اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

حسینی: حریفان برایم مهم نیستند، طلای مسکو را می‌خواهم/ با شکست بردلی انگلیسی‌ها تشویقم کردند

نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو گفت: اصلا به اسم و حریف نگاه نمی‌کنم و هدفم کسب مدال طلای گرندپری مسکو و سهمیه المپیک توکیو است.

حسینی: حریفان برایم مهم نیستند، طلای مسکو را می‌خواهم/ با شکست بردلی انگلیسی‌ها تشویقم کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌،‌ مرحله نهایی مسابقات گرندپری روسیه سال ۲۰۱۹ در حالی به میزبانی مسکو برگزار خواهد شد که تکواندوکاران برتر دنیا به دنبال کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو به روی شیاپ چانگ خواهند رفت. ملی پوشان کشورمان نیز در این مسیر المپیکی با سه هوگوپوش طی روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه به روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

میرهاشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که در آستانه اعزام به فینال مسابقات گرند پری مسکو قرار دارید،‌ شرایط روحی روانی و آمادگی شما برای حضور در این رقابت‌ها چطور است، گفت:‌ تقریبا یک ماه است که اردوهای ما بعد از تورنمنت بلغارستان آغاز شده است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال حاضر تمرینات سرعتی را انجام می‌دهیم. در این مدت کوتاه باقی مانده تا آغاز فینال مسابقات گرند پری تلاش می‌کنیم خودمان را به پیک کار برسانیم و در فینال گرندپری سه سهمیه المپیک را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فیلم مبارزات "دنیسکو" تکواندوکار روسی را در این مدت آنالیز کرده‌اید یا خیر،‌ اظهار داشت:‌ بله، هر شب با کادرفنی فیلم تک تک حریفانم را تماشا می‌کنم. فیلم مبارزات این تکواندوکار روسی را هم بارها آنالیز کرده‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم این بار از ابتدای مسابقات با برد شروع کنم تا سهمیه المپیک را کسب کنم. 

 

نماینده وزن منهای 68 کیلوگرم تیم ملی تکواندو  در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه در فینال گرند پری بر اساس رنکینگ قرعه‌کشی می‌شود و به همین دلیل احتمال دارد در نیمه نهایی با بردلی انگلیسی مبارزه کنید، چه برنامه‌ای این بار برای او دارید، گفت: من با این تکواندوکار انگلیسی در تورنمنت یونان و منچستر مبارزه کردم و شناخت خوبی از او دارم. در گرندپری منچستر بردلی را با اقتدار شکست دادم و انگلیسی‌ها به خاطر مبارزه‌ای که مقابل بردلی انجام دادم، تشویقم کردند. من اصلا به اسم و حریف نگاه نمی‌کنم و تلاش می‌کنم مدال طلای گرندپری مسکو و سهمیه المپیک توکیو است. پله پله جلو می‌روم. فعلا روی فینال گرندپری مسکو تمرکز کرده‌ام و بعد از آنکه سهمیه را کسب کردم، به مدال المپیک فکر می‌کنم.

میرهاشم حسینی با توجه به شرایط امتیازی که دارد، احتمالا حتی در صورتی که مدال برنز گرندپری مسکو را کسب کند، احتمال زیاد سهمیه المپیک را به دست خواهد آورد. وی در پاسخ به این سئوال که چه برنامه‌ای برای کسب مدال طلا در این رقابت‌ها دارد تا کار به اما و اگر کشیده نشود، اظهار داشت:‌ اصلا به مدال برنز فکر نمی‌کنم. حتی در بلغارستان اشتباهات داوری باعث شد نتایج به گونه‌ای دیگر رقم بخورد. اگر اشتباهات داوری نبود، دای‌هون لی کره‌ای را با 20 امتیاز اختلاف در راند دوم شکست می‌دادم. البته شنیده‌ایم داور برزیلی که در آن بازی قضاوت را به عهده داشت به خاطر اشتباهاتی که انجام داده 6 ماه از قضاوت در مسابقات بین المللی محروم شده است. هر چند محرومیت او دردی را دوا نمی‌کند، اما همین که همه متوجه شدند حق خوری شده، برایم کافی است. از این اتفاق روحیه گرفتم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول