اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مراسم معارفه سرپرست تنیس روی میز برگزار شد/ اسبقیان: فدراسیون نمره بالایی کسب کرده است

مراسم معارفه سرپرست فدراسیون تنیس روی میز امروز برگزار شد.

مراسم معارفه سرپرست تنیس روی میز برگزار شد/ اسبقیان: فدراسیون نمره بالایی کسب کرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم معارفه بهنام حبیب زاده به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی میز امروز با حضور سیدمحمدشروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها برگزار شد.
مهرداد علیقارداشی رئیس سابق فدراسیون، مجید احتشام زاده و محمدرضا میرالماسی نیز در این جلسه حضور داشتند و از زحمات علیقارداشی هم تقدیر شد.

اسبقیان در این مراسم اظهار داشت: از هر لحاظ عملکرد فدراسیون تنیس روی میز را قبول داریم و این فدراسیون نمره بالایی را در موفقیت ها کسب کرده و مدیران وزارت ورزش همه راضی هستند. علیقارداشی را از 30 سال پیش می‌شناسم و می‌دانم مدیر کاربردی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این فدراسیون نیروی کاربلدی به نام بهنام حبیب زاده وجود داشت. او را از نوجوانی می شناسم و فردی پرتلاش و پرشوری است. دوران مدیریت او هم در اردبیل خیلی موفقیت آمیز بود.  از امروز هم با حکم وزیر ورزش سرپرست این فدراسیون خواهد بود تا کارها زمین نماند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها عنوان کرد: بنا داریم هرچه سریعتر انتخابات برگزار شود تا ثبات مدیریتی که مدنظر وزیر ورزش است صورت بگیرد. از سرپرست هم این درخواست را داریم که انتخاباتی سالم برگزار شود و اتفاقات خوبی رقم بخورد. یقین داریم که همان مسیر قبلی این فدراسیون با حضور حبیب زاده ادامه خواهد داشت. خود او در این فدراسیون حضور داشته و آشنا به تمام امور تنیس روی میز است.

 

به گزارش فارس، علیقارداشی هم در این جلسه اظهار داشت: مسئولان وزارت ورزش لطف کردند که سرپرستی فدراسیون را به خود جامعه تنیس روی میز دادند و اینکه گفته می شود اگر سرپرست از بیرون بیاید شناخت نخواهد داشت، درست است.

وی ادامه داد: موفقیت های تنیس روی میز حاصل کار تیمی بوده و همه زحمت کشیدند و امیدوارم موفقیت ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول