اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

حیدر: ایران صاحب قدرت در اسنوکر آسیا است

رئیس فدراسیون بیلیارد و اسنوکر لبنان گفت: ایران کشور صاحب قدرت در اسنوکر آسیا است و حضور بازیکنان لبنان در ایران می‌تواند نقطه عطفی در جهت پیشرفت اسنوکر این کشور باشد.

حیدر:  ایران صاحب قدرت در اسنوکر آسیا است

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی حیدر، رئیس فدراسیون بیلیارد و اسنوکر لبنان با حضور در فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران ضمن بازدید از آکادمی بیلیارد فدراسیون با هاشم اسکندری دیدار و پیرامون ایجاد تعامل و همکاری مشترک گفت‌وگو کردند.

مصطفی حیدر در این جلسه اظهار داشت: این نشست نقطه مثبتی در راستای ایجاد تحرک بیشتر رشته اسنوکر در لبنان است. ایران کشور صاحب قدرت در اسنوکر آسیا است و حضور بازیکنان لبنان در ایران می‌تواند نقطه عطفی در جهت پیشرفت اسنوکر این کشور باشد.

همچنین هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران گفت: برای توسعه و ارتقا اسنوکر لبنان کمک خواهیم کرد و در صورت عملی شدن برنامه‌های این فدراسیون عضو کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا به آینده اسنوکر این کشور می‌توان بسیار امیدار بود. از برگزاری اردوهای تمرینی بازیکنان اسنوکر لبنان در ایران و استفاده آن‌ها از دانش مربیان سطح اول کشور حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول