اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی اسلوواکی: ایران شانس اول قهرمانی فوتسال آسیا است

سرمربی تیم ملی فوتسال اسلوواکی گفت: ایران تیمی بسیار قدرتمندی است و شانس اول قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا است.

سرمربی اسلوواکی: ایران شانس اول قهرمانی فوتسال آسیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مارین برکی پس از تساوی مقابل تیم ملی فوتسال ایران در تورنمت سه‌ جانبه با اشاره به سنگین بودن بازی، گفت: بازی بسیار سختی بود ما با ایران در اسلوواکی به تساوی بدون گل رسیده بودیم، اما در این بازی پنج گل زدیم، همه تماشاچی‌ها از بازی لذت بردند و کیفیت تورنمنت هم بسیار خوب و همه راضی بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسلوواکی با بیان سبک بازی تیم خود خاطرنشان کرد: ما به بازی خطی به‌عنوان یک پیشرفت نگاه کردیم و در بازی هیچ توجهی به نام ایران نمی‌کردیم، هر چند مهدی جاوید در ایران بسیار خوب بازی کرد.

وی افزود: ایران تیمی بسیار قدرتمند است که شانس اول قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا است و به احتمال زیاد به فینال رقابت‌ها راه پیدا می‌کند، ضمن اینکه تیم ما نیز خود را برای حضور در مسابقات اروپایی آماده می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسلوواکی در خصوص امکانات شهر مشهد برای برگزاری مسابقات بین‌المللی، اظهار کرد: امکانات برگزاری بسیار مناسب است و ما راضی هستیم، مردم بسیار مهربان هستند، حتما بار دیگر به این شهر خواهیم آمد، ضمن اینکه به تیم‌های ملی دیگر توصیه می‌کنم به مشهد سفر کنند.

انتهای پیام/ 70070

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول